نیروی انتظامی 52 هزار نفر حافظ قرآن دارد

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در نیروی انتظامی، ترویج این فرهنگ در ناجا را مرهون توجه فرماندهان و مسئولان انتظامی ناجا ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 52 هزار نفر از کارکنان ناجا و خانواده‌های‌ آنان حافظ قرآن از یک جزء تا کل قرآن مجید هستند.

به گزارش سادس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوتراب بهرامی در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد انتظامی سمنان و در جمع خبرنگاران، هدف از سفر خود به استان‌ها را دیدار با کارکنان و بررسی روند اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در بدنه ناجا و نیز دیدار با خانواده شهدا به خصوص خانواده شهیدانی که کمتر از آنان سرکشی شده است عنوان کرد.

وی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را نهادی فرهنگی خواند و افزود: کار اصلی عقیدتی سیاسی ارتقای معنویت، بصیرت و بینش سیاسی اجتماعی کارکنان است.

حجت الاسلام بهرامی افزود: ترویج معنویت در بدنه نیروی انتظامی با اجرای برنامه‌هایی از جمله گسترش آشنایی با قرآن، قرائت، حفظ و درک مفاهیم آن به نتیجه خواهد رسید.

وی توجه نیروی انتظامی به حفظ قرآن کریم در سال‌های اخیر را اقدامی جهادی دانست و تصریح کرد: 52 هزار نفر از کارکنان این سازمان و خانواده‌هایشان از حافظان یک جزء تا کل قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام بهرامی، شرکت مأموران انتظامی و خانواده‌های آنان در برنامه سراسری حفظ قرآن کریم و موج ایجاد شده در کشور را موجب خرسندی و رضایت مراجع عظام تقلید و مسئولان عالی نظام دانست و افزود: شورای توسعه قرآنی کشور در همین راستا، ناجا را به عنوان سازمان برتر معرفی کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ایجاد و ترویج فرهنگ قرآنی را مرهون توجه فرماندهان و مسئولان انتظامی ناجا و استان‌های کشور دانست و تاکید کرد: عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، فضای لازم برای ورود کارکنان به این عرصه را فراهم آورده است.

وی برگزاری جلسات آگاه‌سازی و ارتقای بینش سیاسی را یکی دیگر از برنامه های مهم عقیدتی سیاسی عنوان کرد و گفت: اقامه نماز جماعت اول وقت، برگزاری جلسات مذهبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان نیز از اولویت‌های کاری عقیدتی سیاسی ناجا است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *