افزایش ۶۳ درصدی کشفیات ناجا در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره با آمار مقایسه‎ای عملکرد انتظامی در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در کشفیات افزایش ۶۳ درصدی، در سرقت‎ها کاهش ۲۱ درصدی و در دستگیری‎ها افزایش ۷۳ درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش سادس ، بزرگعلی نوری در همدان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از مأموریت‎ها و اولویت‎های اصلی پلیس در سال جاری دانست و اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی همدان با تلاش شبانه‌روزی خود اقدامات موثری در حوزه مبارزه با قاچاق کالا داشته به طوری که مقادیر زیادی اجناس خارجی قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شده، اما کار در این حوزه باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و اقدامات سازنده‎ای در جهت پیشگیری از سرقت با انجام آموزش همگانی در مساجد و ادارات و آموزش چهره به چهره شوراهای محلی و دهیاران انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین طرح شبگردی را از دیگر اقدامات مثبت عنوان کرد و افزود: با بکارگیری شبگردان در سطح روستاها در راستای پیشگیری از سرقت اقدامات خوبی انجام شده به نحوی که با حضور آنان طی چند روز گذشته سارقان احشام در سرقت ناکام ماندند.

وی در ادامه فرهنگسازی در حوزه راهور و برخورد با قانون‌گریزان گفت: با نصب بنر هشدارهای پلیس در حوزه راهور و انجام آموزش همگانی در جوامع هدف و تهیه و توزیع بروشور در سطح شهرستان، آموزش‎های لازم در خصوص استفاده صحیح از وسایل نقلیه و احترام به حقوق دیگران داده شد.

نوری با بیان اینکه طرح برخورد و توقیف وسایل نقلیه متخلف و بدون مدارک به خوبی اجرا شد، گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در این حوزه در راستای ارتقای فرهنگ شهروندان در رعایت قوانین و مقررات موثر بوده است.

وی با اشاره با آمار مقایسه‎ای عملکرد انتظامی در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در کشفیات افزایش ۶۳ درصدی، در سرقت‎ها کاهش ۲۱ درصدی و در دستگیری‎ها افزایش ۷۳ درصدی را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان داشت: پلیس با بکارگیری تمام توان خود در راستای ماموریت‎ها اقدام کرده و با اشراف اطلاعاتی در تمام ابعاد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش شاخص‎ها و کشفیات تلاش داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *