کشف پارچه هاي 10 ميلياردي مسروقه

گروه استان ها-سيستان و بلوچستان- در عمليات مشترک ماموران انتظامي شهرستان هاي” زهک” و “هامون” ،27 تن پارچه به ارزش 10 ميليارد ريال که از يک دستگاه کاميون ترانزيتي به سرقت رفته بود ،کشف شد.

به گزارش سادس سرهنگ “محمدي منش” فرمانده انتظامي شهرستان زهک در گفت و گو پايگاه خبري پليس، گفت: در پي دريافت پرونده اي مبني بر اينکه يک محموله ترانزيتي حامل 23 تن پارچه پس از بارگيري از شهر بندرعباس به مقصد کشور افغانستان نرسيده و به سرقت رفته است، با توجه به حساسيت موضوع مراتب در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي شهرستان زهک قرار گرفت.

وي افزود: اين محموله قرار بود با يک دستگاه تريلر از بندر عباس به زاهدان و سپس به کشور افغانستان صادر شود، اما افرادي سودجو خودرو را با ترفندهاي زيرکانه متوقف و محموله را به سرقت بردند.
فرمانده انتظامي شهرستان زهک تصريح کرد: با توجه به اينکه سارقان قصد داشتند محموله را به فروش برسانند، با انجام کارهاي اطلاعاتي گسترده و مستمر و با همکاري ماموران انتظامي شهرستان هامون ،اموال مورد نظر شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه يک متهم را دستگير و پارچه هاي مسروقه به ارزش 10 ميليارد ريال کشف و تحويل مراجع قضائي شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *