كشف يك تن و 812 كيلو ترياك در فارس

گروه استان ها – فارس – فرمانده انتظامي استان از كشف يك تن و 812 كيلوگرم ترياك در سه عمليات جداگانه، طي 24 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “احمدعلي گودرزي” صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: يك تن و 55 كيلوگرم از اين مواد در شهرستان لارستان و مابقي در شهرستان هاي ني ريز و داراب كشف شده است.

وي افزود: در اين سه عمليات 6 دستگاه خودرو سبك و سنگين توقيف، هشت قاچاقچي موادمخدر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

استفاده از اسناد گمركي در قاچاق كالا

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به توقيف 462 دستگاه خودرو سبك و سنگين حامل كالاي قاچاق طي 20 روز گذشته از دستگيري 259 نفر قاچاقچي کالا در اين استان خبر داد و گفت: اين كالاها شامل پوشاك، دارو، انواع نوشيدني، برنج، سيگار، لوازم خانگي و … بوده که ارزش آن، 187 ميليارد ريال برآورد شده است.

وي خاطر نشان كرد: در حمل اين محموله ها برخي از قاچاقچيان سعي داشتند با استفاده از اسناد گمركي، از چنگال قانون فرار كنند كه با هوشياري ‌ماموران، نفشه آنها نقش برآب شد و ضمن دستگيري آنها، كالاي قاچاق و خودروها نيز توقيف شدند.

دستگيري قاتل فراري

دستگيري يك قاتل فراري در شهرستان شيراز از ديگر مواردي بود كه فرمانده انتظامي استان فارس در اين نشست خبري به آن اشاره كرد و گفت: اين فرد در بيستم بهمن ماه سال گذشته دو نفر را در شهرستان قيروكارزين با استفاده از سلاح كلاش، به قتل رسانده و از آن تاريخ متواري شده بود.

سردار گودرزي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مخفيگاه اين فرد در شيراز شناسايي و او در يك عمليات غافلگيرانه به همراه ، يك قبضه اسلحه كمري، يك قبضه ژ3 و يك قبضه كلاشينكف دستگير شد. همچنين دستگيري وي باعث شادي مردم شهرستان قير از اين اقدام پليس شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *