کشف یک تن و ۸۱۲ کیلو تریاک در فارس

گروه استان ها – فارس – فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۸۱۲ کیلوگرم تریاک در سه عملیات جداگانه، طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “احمدعلی گودرزی” صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یک تن و ۵۵ کیلوگرم از این مواد در شهرستان لارستان و مابقی در شهرستان های نی ریز و داراب کشف شده است.

وی افزود: در این سه عملیات ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف، هشت قاچاقچی موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

استفاده از اسناد گمرکی در قاچاق کالا

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به توقیف ۴۶۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق طی ۲۰ روز گذشته از دستگیری ۲۵۹ نفر قاچاقچی کالا در این استان خبر داد و گفت: این کالاها شامل پوشاک، دارو، انواع نوشیدنی، برنج، سیگار، لوازم خانگی و … بوده که ارزش آن، ۱۸۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حمل این محموله ها برخی از قاچاقچیان سعی داشتند با استفاده از اسناد گمرکی، از چنگال قانون فرار کنند که با هوشیاری ‌ماموران، نفشه آنها نقش برآب شد و ضمن دستگیری آنها، کالای قاچاق و خودروها نیز توقیف شدند.

دستگیری قاتل فراری

دستگیری یک قاتل فراری در شهرستان شیراز از دیگر مواردی بود که فرمانده انتظامی استان فارس در این نشست خبری به آن اشاره کرد و گفت: این فرد در بیستم بهمن ماه سال گذشته دو نفر را در شهرستان قیروکارزین با استفاده از سلاح کلاش، به قتل رسانده و از آن تاریخ متواری شده بود.

سردار گودرزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه این فرد در شیراز شناسایی و او در یک عملیات غافلگیرانه به همراه ، یک قبضه اسلحه کمری، یک قبضه ژ۳ و یک قبضه کلاشینکف دستگیر شد. همچنین دستگیری وی باعث شادی مردم شهرستان قیر از این اقدام پلیس شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *