دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان ناجا در ایلام برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: ۱۰۰ دوره آموزشی برای کارکنان ناجا در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش سادس فارس نوری ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهارداشت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضائی، تلاش‌های زیادی در حوزه مأموریت خود انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: تلاش دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، استقرار امنیت و آرامش برای مردم عزیز است.

وی افزود: نیروی انتظامی به وظایف خود آگاه است و به سبب همین دانش و آگاهی، امنیت و آسایش خاطر را برای شهروندان به ارمغان آورده است.

به گزارش سادس رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی همواره پشتیبان مأموریت‌های سازمانی نیروی انتظامی بوده و در چارچوب قانون هم حمایت خواهیم کرد تا امورات دستگاه قضا و نظام اسلامی محقق شود.

وی به بحث امنیت سرمایه گذاران بخش‌های خصوصی و عمومی اشاره کرد و گفت: وجود امنیت باعث رفاه اقتصادی مردم شده و هرجا که تأمین امنیت سرمایه گذاران محقق شود و سرمایه‌گذار نیز احساس امنیت کند قطعاً با آغوش باز سرمایه گذاری خود را در استان به انجام خواهد رساند.

این مسوول تصریح کرد: حفظ حقوق شهروندی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری بوده و قطعا دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در این راه کوشش خواهد کرد. این امر یکی دیگر از تکالیف مهم ناجا بوده و تکلیف ویژه‌ای است که باید محقق و نهادینه شود.

وی به قانون آیین دادرسی کیفری جدید اشاره کرد و گفت: دستگاه قضائی براساس وظایفی که در این قانون پیش‌بینی شده، آموزش ضابطان قضائی را در دستور کار خود قرار داده به نحوی که ما سال گذشته ۵۰ مورد دوره آموزشی برگزار کردیم، قرار است ۱۰۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان ناجا در استان برگزار کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام افزود:یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی، مشارکت در حفظ انفال، سرمایه‌های ملی، جنگل‌ها و مراتع است که تاکنون در این حوزه نیز پلیس استان به خوبی درخشیده است.

نوری در پایان به کاهش منازعات و درگیری‌های فردی و جمعی اشاره کرد و یادآورشد: توقع این است که دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی دادگستری نیروی انتظامی در این زمینه فعالیت و همکاری کنند تا شاهد جامعه‌ای امن که خواسته به حق مردم شریف استان است، باشیم چرا که هرجا نظام نیاز بوده مردم پای کار آمده‌اند، بنابراین تأمین امنیت همین مردم باید از والاترین دغدغه‌های مسوولین باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *