ناجا از نگاه مردم سازماني مقتدر، مکتبي و ولايت مدار است/ تقدير رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و قضائي از اقدامات ناجا

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و قضائي مجلس شوراي اسلامي در جلسه مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان با اشاره به اينکه ناجا از نگاه مردم سازماني مقتدر، مکتبي و ولايت مدار است، گفت: خدمات رساني مطلوب و برخورد مناسب پليس با مردم ، مبارزه جدي با سوداگران مرگ و استفاده از تجهيزات علمي در کنترل و رصد جرايم در اين استان قابل تقدير است.

به گزارش سادس، دکتر “علاء الدين بروجردي” نماينده مردم بروجرد، در جلسه مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان با سردار «قنبري» فرمانده انتظامي لرستان ، از اقدامات خوب وي در راستاي خدمات رساني مطلوب و برخورد مناسب پليس با مردم ، مبارزه جدي با مواد مخدر و استفاده از تجهيزات علمي در کنترل و رصد جرايم که باعث ارتقاء امنيت و احساس امنيت در استان شده است ، تقدير و تشکر کرد .

ناجا از نگاه مردم سازماني مقتدر، مکتبي و ولايت مدار است

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و قضائي مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به اينکه احساس امنيت در جامعه يکي از ارکان مهم پيشرفت و سربلندي کشور است ، اظهار داشت : تامين آرامش مردم و حاکميت نظم و امنيت در جامعه از جمله ماموريت هاي مهم پليس است که خوشبختانه با اقتدار و توأم با رأفت ، اين مهم با تلاش شبانه روزي فرماندهي انتظامي استان حاکم شده است .

وي در ادامه با بيان اين که نيروي انتظامي در دل مردم و در متن جامعه تأثير مستقيمي دارد افزود : مردم به اين نيروي مجاهد و حافظ حريم نظم و امنيت به عنوان يک نيروي مکتبي ، ولايتمدار و مقتدر نگاه و به آن افتخار مي کنند.

امنيت موجود در لرستان مهم ترين مولفه توسعه و پايه هاي اقتصاد مقاومتي

در اين مجمع دکتر «الهيار ملکشاهي» رئيس کميسيون حقوقي و قضائي مجلس شوراي اسلامي گفت : اقدامات انجام شده فرمانده انتظامي لرستان در راستاي برقراري نظم و امنيت حاکم در سطح استان ، باعث ارتقاء احساس امنيت شده و اين واقعيت براي همگان قابل لمس است .

وي در ادامه با اشاره به اين که امنيت ، يکي از اساسي ترين مولفه هاي توسعه و پايه هاي اقتصاد مقاومتي است ، تصريح کرد : اين موضوع در استان لرستان به خوبي قابل درک است.

رئيس کميسيون حقوقي و قضائي مجلس شوراي اسلامي از سردار قنبري و مجموعه تحت امر در راستاي برقراري نظم و امنيت استان که موجب رضايت مندي مردم و مسئولان استان شده است ، تقدير و تشکر کرد .

پليس خدمتگزار مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده

در اين جلسه سردار «قنبري» فرمانده انتظامي استان ، موضوع امنيت را ، مقوله اي بسيار پيچيده و مهم دانست و گفت : در برقراري امنيت همه دستگاه ها، مسئولان و مردم نقش ويژه دارند و در توليد و حفظ امنيت مي بايست پليس را همكاري كنند .

فرمانده انتظامي لرستان در ادامه يکي از مأموريت هاي مهم پليس را ، برخورد جدي با مجرمان و هنجار شکنان جامعه دانست و گفت : پليس به عنوان خدمتگزار مردم ، با عزت نفس و خويشتن داري و روي آوردن به درگاه خداوند متعال مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده است .

وي از تعامل و همکاري نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي ، که رضايت مندي شهروندان را در پي داشته است ، تقدير و تشکر کرد.

در پايان ساير نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي نيز از اقدامات موثر و سازنده فرمانده انتظامي استان که باعث امنيت مطلوب و ارتقاء احساس امنيت در استان شده است تقدير و تشکر کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *