ناجا از نگاه مردم سازمانی مقتدر، مکتبی و ولایت مدار است/ تقدیر رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و قضائی از اقدامات ناجا

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و قضائی مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه ناجا از نگاه مردم سازمانی مقتدر، مکتبی و ولایت مدار است، گفت: خدمات رسانی مطلوب و برخورد مناسب پلیس با مردم ، مبارزه جدی با سوداگران مرگ و استفاده از تجهیزات علمی در کنترل و رصد جرایم در این استان قابل تقدیر است.

به گزارش سادس، دکتر “علاء الدین بروجردی” نماینده مردم بروجرد، در جلسه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با سردار «قنبری» فرمانده انتظامی لرستان ، از اقدامات خوب وی در راستای خدمات رسانی مطلوب و برخورد مناسب پلیس با مردم ، مبارزه جدی با مواد مخدر و استفاده از تجهیزات علمی در کنترل و رصد جرایم که باعث ارتقاء امنیت و احساس امنیت در استان شده است ، تقدیر و تشکر کرد .

ناجا از نگاه مردم سازمانی مقتدر، مکتبی و ولایت مدار است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و قضائی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه احساس امنیت در جامعه یکی از ارکان مهم پیشرفت و سربلندی کشور است ، اظهار داشت : تامین آرامش مردم و حاکمیت نظم و امنیت در جامعه از جمله ماموریت های مهم پلیس است که خوشبختانه با اقتدار و توأم با رأفت ، این مهم با تلاش شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان حاکم شده است .

وی در ادامه با بیان این که نیروی انتظامی در دل مردم و در متن جامعه تأثیر مستقیمی دارد افزود : مردم به این نیروی مجاهد و حافظ حریم نظم و امنیت به عنوان یک نیروی مکتبی ، ولایتمدار و مقتدر نگاه و به آن افتخار می کنند.

امنیت موجود در لرستان مهم ترین مولفه توسعه و پایه های اقتصاد مقاومتی

در این مجمع دکتر «الهیار ملکشاهی» رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت : اقدامات انجام شده فرمانده انتظامی لرستان در راستای برقراری نظم و امنیت حاکم در سطح استان ، باعث ارتقاء احساس امنیت شده و این واقعیت برای همگان قابل لمس است .

وی در ادامه با اشاره به این که امنیت ، یکی از اساسی ترین مولفه های توسعه و پایه های اقتصاد مقاومتی است ، تصریح کرد : این موضوع در استان لرستان به خوبی قابل درک است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی از سردار قنبری و مجموعه تحت امر در راستای برقراری نظم و امنیت استان که موجب رضایت مندی مردم و مسئولان استان شده است ، تقدیر و تشکر کرد .

پلیس خدمتگزار مسیر تعالی و تقوای الهی را پیموده

در این جلسه سردار «قنبری» فرمانده انتظامی استان ، موضوع امنیت را ، مقوله ای بسیار پیچیده و مهم دانست و گفت : در برقراری امنیت همه دستگاه ها، مسئولان و مردم نقش ویژه دارند و در تولید و حفظ امنیت می بایست پلیس را همکاری کنند .

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه یکی از مأموریت های مهم پلیس را ، برخورد جدی با مجرمان و هنجار شکنان جامعه دانست و گفت : پلیس به عنوان خدمتگزار مردم ، با عزت نفس و خویشتن داری و روی آوردن به درگاه خداوند متعال مسیر تعالی و تقوای الهی را پیموده است .

وی از تعامل و همکاری نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی ، که رضایت مندی شهروندان را در پی داشته است ، تقدیر و تشکر کرد.

در پایان سایر نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدامات موثر و سازنده فرمانده انتظامی استان که باعث امنیت مطلوب و ارتقاء احساس امنیت در استان شده است تقدیر و تشکر کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *