حق السکوت ۶ میلیون دلاری آل خلیفه به خواننده مشهور عرب

بعد از مشکلی که میان هیفاء وهبی و پادشاه بحرین در کشتی تفریحی دیکتاتور بحرین در خلیج فارس بوجود آمد، وی با یکی از خبرگزاری‌های خارجی تماس می گیرد و از تعرض پادشاه بحرین به وی زمانی که با او در کشتی تفریحی‌اش بود، خبر می دهد.

چندی پیش مرکز اطلاع رسانی «بحرین لنا» با انتشار بیانیه ای از «جبهه دفاع از مقاومت مردم بحرین» که در اعتراض به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیغه صادر شده بود از انتشار اسنادی دال بر رسوایی همه جانبه رژیم دیکتاتور آل خلیفه خبر داد.

به گزارش “رویکرد“، این مرکز اطلاع رسانی در اولین اقدام خود اسنادی مربوط به تجاوز جنسی پادشاه بحرین به خواننده مشهور لبنانی را در سال ۲۰۱۰ میلادی و رسوایی های بعد از آن را منتشر کرد که از نظر می گذرانیم:

بعد از مشکلی که میان هیفاء وهبی و پادشاه بحرین در کشتی تفریحی دیکتاتور بحرین در خلیج فارس بوجود آمد، وی با یکی از خبرگزاری‌های خارجی تماس می گیرد و از تعرض پادشاه بحرین به وی زمانی که با او در کشتی تفریحی‌اش بود، خبر  می دهد.

پس از این حادثه، حاکم دبی بلافاصله کشتی تفریحی خود را ارسال و هیفاء را از کشتی پادشاه بحرین به کشتی خود منتقل می کند.

روزنامه الدیار لبنان در این زمینه خبر داده بود که با دخالت «شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی» پادشاه مخلوع قطر ضرب و شتم «هیفاء وهبی» خواننده معروف لبنانی توسط محافظان پادشاه بحرین را متوقف شده بوده است.

البته الدیار خبر مهم تری داده بود و این که هیفا و حاکم دبی از سال ۲۰۰۱ با یکدیگر در ارتباط بوده و برای شش ماه روابط عاشقانه‌ای با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که هیفا حدود دو ماه در قصر وی ساکن بوده و هیفا بارها از شخصیت حاکم دبی سخن گفته بوده است.

البته پادشاه بحرین در برابر این رسوایی اقدام به تکذیب خبر کرده بود و مدعی شده که هیفاء قصد دارد با این موضوع بر شهرت خود را بیافزاید.

از قرار معلوم هیفاء بعد از نجات از دست محافظان پادشاه بحرین مدت ۳ روز در کشتی تفریحی حاکم دبی استراحت می کند و پس از آن با سفر به کشور قطر مدتی در قصری که نخست وزیر قطر به وی هدیه کرده، اقامت بر می گزیند.

جالب تر آن که پس از ماجرای تعرض پادشاه بحرین به هیفا، وی بلافاصله با نخست وزیر وقت قطر تماس می‌گیرد و شیخ حمد بن جاسم نخست وزیر وقت قطر پس از گفت‌وگو با پادشاه بحرین، زمینه را برای انتقال هیفاء به کشتی حاکم دبی فراهم می‌کند.

در این رابطه هیفاء در آن زمان قصد داشته علیه پادشاه بحرین شکایت کند اما نخست وزیر قطر در با میانجی‌گری هیفاء را در انصراف از شکایت متقاعد می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که پادشاه بحرین به هیفاء در مقابل صرفنظر از شکایت، مقادیر قابل توجهی طلا به قیمت بالغ بر ۶ میلیون دلار داده بود.

هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان» به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن خوانندگی را آغاز کرد.

هیفا وهبی از اهالی جنوب لبنان و از پدری شیعی و مادری مصری به دنیا آمد. برادر وی در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ شهید شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *