فعالیت پارک‌بان‌ها غیرقانونی است/ مردم پول ندهند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از دریافت وجه توسط پارکبان‌ها در سطح شهر از شهروندان خواستار شد که به پارکبان‌ها وجهی نپردازند و اخذ وجه توسط پارکبانها غیرقانونی‌ است.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در سیصدوشصت و پنجمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر پیش از دستور به موضوع پارک‌بان‌ها و پارک در معابر شهر تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار پارکینگ حاشیه‌ای در سطح شهر تهران وجود دارد که ۳ هزار مورد از این پارکینگ‌ها به صورت مکانیزه بهره‌برداری شده و انتظار می‌رود حدود ۱۲ هزار پارکینگ دیگر نیز به صورت مکانیزه به بهره‌برداری برسد. 

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اینکه بسیاری از مناطق پارک در سطح شهر تهران به پارکینگ اختصاصی برخی اصناف و مغازه‌ها و نهادها تبدیل شده از اقدام غیرقانونی پارک‌بان‌ها جهت دریافت وجه از شهروندان برای پارک در معابر شهر تهران انتقاد کرد. 

شاکری خطاب به شهروندان تهرانی درخواست کرد که شهروندان به هیچ عنوان به پارکبانها وجهی نپردازند و فعالیت پارکبان‌ها غیرقانونی است.

وی همچنین از پلیس راهور درخواست کرد که جهت جلوگیری از این رفتار غیرقانونی اقدام لازم مبذول شود. 

شاکری همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مبحث پارکینگ را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تعداد پارکینگ‌های مکانیزه در سطح تهران افزایش یابد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *