هلاکت سوداگر مرگ / كشف 450 كيلوگرم مواد مخدر

گروه ناجا – فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان از هلاكت يك قاچاقچي و كشف 450 كيلوگرم ترياك در حوزه مرزي شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش سادس سردار “رهام بخش حبيبي” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت : مرزداران هنگ مرزي سروان با اقدامات گسترده و اشرافيت اطلاعاتي، از قصد قاچاقچيان براي انتقال محموله مواد مخدر به داخل كشور آگاه و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: مأموران با اتخاذ مواضع مناسب و کمين بر سر راه هاي احتمالي ورود قاچاقچيان به محض ورود آنها به منطقه ممنوعه مرز با آنان درگير شدند.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان تصريح کرد : مرزداران موفق شدند در اين درگيري با پرتاب خمپاره يک نفر از اين قاچاقچيان را به هلاکت برسانند.

سردار حبيبي با اشاره به اينکه يک نفر ديگر از قاچاقچيان موفق به گريختن از محل درگيري شد، عنوان کرد : اقدامات اطلاعاتي براي دستگيري اين فرد در حال انجام است.

وي افزود : ماموران موفق شدند ضمن توقيف يک دستگاه خودرو و 3 قبضه اسلحه كلاش به همراه 9 تيغه خشاب حاوي 229 تير جنگي را کشف کنند.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان کشف 453 كيلو گرم ترياک را از ديگر دستاوردهاي مرزبانان اين استان در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ در اين عمليات برشمرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *