بخش تعاون یکی ازحوزه های وسیع و موثر در صحنه تولید اقتصاد کشور است

حجت اله مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون خطاب به همایش مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیریت شعب استان که باحضور مدیران، معاونان و روسای ادارات هردو مجموعه و همچنین جمعی از تعاونگران استان برگزار شد، گفت: بخش تعاون یکی ازحوزه های وسیع و موثر در صحنه تولید اقتصاد کشور است .
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد وی افزود: در ایران رشد و توسعه در مقاطع تاریخی با فراز و فرودهای متفاوتی همراه بوده است. خوشبختانه در چند سال اخیر با اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی که از سوی مقام عظمی ولایت مورد تائید قرار گرفت و در سایه دولت تدبیر و امید شاهد آن هستیم که روابط منطقی و عادلانه ای در عرصه اقتصادی رقم می خورد به نحوی که انتظار می رود که هر یک از حلقه های بخش های دولتی و مردمی به سهم عادلانه و مناسبی از حضور در عرصه اقتصادی دست یابند.

مهدیان در ادامه گفت: تاکنون بخش تعاون کشور بعنوان حوزه ای وسیع و موثر در صحنه تولید و اقتصاد حاضر بوده و با اتکای به تجارب سال ها فعالیت و همچنین پیوندی که با ارزش های دینی این مرز و بوم دارد، بازیگری بی بدیل در دستیابی به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد :بانک توسعه تعاون علیرغم وجود مشکلات سیستم بانکی کشور در سالهای اخیر ، با یاری خداوند و همکاری کارکنان و مدیران دلسوز موفق شد جایگاه خود را در این سیستم ارتقا و تثبیت نماید.

علیرضا اکبری مدیر اداره شعب مازندران نیزدر این همایش ضمن اشاره به اهداف بلند مدت بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون یکی از مهمترین نهادهای مالی در جهت ارائه خدمات و تسهیلات در بخش تعاون کشور می باشد .

وی افزود: از استراتژی های اصلی این بانک ایجاد خلاقیت و حضور فعال در بازارهای جدید خدمات بانکی، حرکت به سمت بانکداری نوین، تقویت مشارکت بانک در طرح های سرمایه گذاری سودآور، توسعه زیرساخت ها، استفاده از رویکردهای نوین بازاریابی و حمایت از بخش های تعاونی است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که با تحقق برنامه های پیش بینی شده علی الخصوص تقویت مشارکت بانک و سرمایه گذاری در طرح های سودآور ملی بتوانیم ضمن تامین منافع پایدار برای سازمان ، در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی گام های موثرتری برداریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *