پليس رشوه 13ميليوني راننده اتوبوس را رد كرد

گروه استان ها- كرمان– فرمانده انتظامي”نرماشير” از توقيف يک دستگاه اتوبوس با 70 ميليون ريال انواع کالاي قاچاق خبر داد و گفت: فرد متخلف با رشوه 13 ميليون ريالي قصد فرار از قانون را داشت كه با صحت عمل پليس وظيفه شناس نرماشير مواجه شد.

به نقل از سادس سر هنگ “محمد افشاري پور” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر نرماشير روز گذشته حين كنترل خودروهاي عبوري در محور “نرماشير- بم” به يك دستگاه اتوبوس مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي دقيق از اين اتوبوس انواع کالاي قاچاق شامل 570بسته چاي ، چند حلقه لاستيک، 120قوطي آناناس و مواد غذايي قاچاق به ارزش 70 ميليون ريال را کشف و در اين راستا دو متهم را دستگير کردند.

سرهنگ افشاري پور بيان داشت: متهم حين انتقال خودرو به پارکينگ براي فرار و رهايي از جرم خود به ماموران مبلغ 13 ميليون و 500 هزار ريال را به عنوان رشوه پيشنهاد کرد اما ماموران وظيفه شناس پليس مبارزه با مواد مخدر نرماشير در کمال صحت و درستي عمل وجه پيشنهاد شده را صورت جلسه و خودرو را به پارکينگ منتقل کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نرماشير در پايان خاطرنشان كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *