دستگيري سوداگران مرگ قبل از انتقال 131 کيلو ترياک

گروه استان­ ها- يزد- رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از دستگيري دو سوداگرمرگ و کشف 131 کيلو ترياک در عمليات ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدحسين ستوده نيا” ، گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه دو قاچاقچي موادمخدر قصد انتقال يک محموله موادافيوني از يزد به شمال کشور را دارند بررسي موضوع در دستور کار تيمي مجرب از ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي، دو قاچاقچي حرفه اي را تحت نظر قرار داده و هنگامي که قصد خروج از استان و انتقال محموله افيوني به شهرهاي شمالي را داشتند دستگيرشان کردند.

ستوده نيا گفت: ماموران انتظامي در بازرسي از خودروي سواري “سمند” متعلق به قاچاقچيان، 131 کيلو موادمخدر از نوع ترياک را کشف و متهمان را به مراجع قضائي معرفي کردند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد با تاکيد بر عزم راسخ پليس استان يزد در راه مبارزه با اين بلاي خانمان سوز خاطرنشان کرد: مبارزه با موادمخدر و دستگيري سوداگران مرگ يکي از اولويت هاي اصلي ناجا است و مجموعه انتظامي اين استان توفيقات بسيار خوبي را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *