قطع راه‌های نفوذ تروریست‌ها به شرق حلب/تروریست‌ها خود را تسلیم کنند

فرماندهی نیروهای مسلح و ارتش سوریه به طور رسمی اعلام کرد در ادامه عملیات محاصره کامل و آزاد‌سازی شهر حلب همه راه‌های امدادی تروریست‌ها به شرق این شهر بسته شد.

به گزارش سادس، «فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه» اعلام کرد که عملیاتی که در شمال شهر حلب جاری است، موفق بوده است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای آن و نیروهای متحدش، ماموریت نظامی خود در شمال حلب را با موفقیت انجام دادند و موفق شدند تمام راه‌های امدادی و گذرگاه‌هایی که تروریست‌ها برای وارد کردن مزدور و سلاح و مهمات به مناطق شرقی شهر حلب، استفاده می‌کردند، مسدود کرده است.

فرماندهی ارتش سوریه ضمن تأکید بر تلاشش برای حفظ امنیت و سلامت مردم، از مردم حلب خواست تا در متوقف شدن درگیری‌ها و بازگشت امنیت و آرامش به حلب، با ارتش سوریه همکاری کنند تا خدمات اولیه مانند برق و آغاز آموزش در مدارس و بازگشت زندگی طبیعی به شهر سریعتر بازگردد.

ارتش سوریه حدود یک ماه پیش عملیات سرنوشت‌سازی را در شمال شهر حلب آغاز کرد که هدف آن محاصره ۱۰ تا ۱۵ هزار تروریست در شرق و شمال شهر حلب و قطع راههای امدادرسانی ترکیه از ادلب به داخل حلب بود.

ارتش سوریه و مقاومت طی دو هفته گذشته با تسلط آتشباری بر جاده راهبردی کاستیلو در شمال شهر حلب سپس کنترل عملی بر آن، این مسیر امدادی و تردد تروریست‌ها به داخل حلب را قطع کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *