مرد جوان همسرش رابه طرز وحشیانه ای به قتل رساند

متهم به قتل ابتدا منکر انجام جرم شده بود، اما قاتل پس از دو ساعت اعتراف کرد که به علت داشتن اختلاف خانوادگی و پس از یک درگیری همسرش را با استفاده از روسری به قتل رسانده است.
به گزارش سادس به نقل از”جام نیوز”، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بردسکن گفت: مرد جوانی از روستای زنگینه بردسکن که همسرش را به قتل رسانده بود، در کمتر از دو ساعت دستگیر و تحویل قانون داده شد.

هوشنگ کیانی، از دستگیری قاتل در کمتر از دو ساعت خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در روستای زنگینه از توابع بخش شهرآباد، بلافاصله عوامل گشت پاسگاه، پرسنل پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی بردسکن در محل حاضر و مشخص شد زنی ۳۸ ساله به وسیله روسری به قتل رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به اظهارات همسایه‌ها مبنی‌بر اختلاف خانوادگی بین متوفی و همسر وی، نامبرده به‌عنوان مظنون اصلی به پلیس آگاهی انتقال یافته است.

کیانی اظهار کرد: متهم به قتل ابتدا منکر انجام جرم شده بود، اما قاتل پس از دو ساعت اعتراف کرد که به علت داشتن اختلاف خانوادگی و پس از یک درگیری همسرش را با استفاده از روسری به قتل رسانده است.

وی در پایان افزود: متهم پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *