درخشش چشمگیر بیمه رازی در عملکرد سال ۹۵

بیمه رازی به عنوان یک شرکت بیمه‌گری قدیمی که نزدیک به ۲.۵ درصد از بازار حق بیمه تولیدی را در اختیار دارد در سال ۹۴ تنها ۰.۵ درصد از خسارت پرداختی بازار سهم این شرکت بیمه گری بوده است .
به گزارش سادس به نقل از رویکرد شرکت‌بیمه‌رازی از جمله شرکت‌های قدیمی بیمه‌گری است که دارای تجربیات فراوانی است. این شرکت‌بیمه‌گری با عملکرد مناسب خود برای سال ۹۴ توانست ۳۳۸ ریال سود شناسایی کرده و ۱۰۰ ریال از این مبلغ را بین سهامداران خود توزیع کند حال این شرکت درصدد است که در سال ۹۵ با قرادادها و اقدامات جدیدی عملکرد چشمگیری را در سال ۹۵ ارائه کند . هر چند تا کنون بیمه رازی بودجه سال ۹۵ خود را اعلام نکرده اما کارشناسان بر این عقیده اند که این شرکت گامی موثر برای رشد عملکرد در سال جاری را برداشته است .

شایان ذکر است که سهم بیمه گران بزرگی چون ایران از خسارت پرداختی ۷۷درصد است در حالی که سهم حق بیمه تولیدی بیمه ایران نیز نیز ۴۰درصد است که نشان از وضعیت بغرنج پرداخت خسارت یک بیمه گر دولتی دارد. حال آنکه حق بیمه تولیدی بیمه رازی در سال ۹۴ نسبت به دوره مشابه قبل از آن ۲۹.۴درصد رشد داشته که نسبت به بیمه گرهای با تجربه بازار بالاترین رشد را تجربه کرده است .

اقدامامت سود آور بیمه رازی
بیمه رازی در صدد است که سال ۹۵ را بهتر از سال ۹۴ پیش ببرد و در روز های اخیر دو اقدام مهم انجام داده است که قطعا وضعیت بیمه رازی را نسبت به دیگر بیمه گرهای فعال بازار مناسب تر می سازد.

اقدام نخست که بسیار برای سرمایه‌گذاران و سهامدارن بیمه رازی قابل توجه خواهد بود قرارداد با وزارت نیرو برای فروش بیمه نامه است . بیمه رازی اعلام کرده که پیرو هماهنگی های انجام شده با وزارت نیرو و اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات بیمه ای در حوزه بیمه های اشخاص در چهارچوب طرح تأمین و حفظ سلامت کارکنان صنعت آب و برق دوره ۹۶-۹۵ و سایر رشته های مورد نیاز شرکت های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور با وزارت نیرو همکاری خواهد نمود.

شرکت بیمه رازی علاوه بر ارائه بیمه های اموال و مسئولیت، در حوزه بیمه های اشخاص نیز، انواع گوناگونی از بیمه های زندگی و حوادث را به صورت گروهی و فردی ارائه می کند. علاوه بر آن، کلیه افرادی که عازم خارج از کشور هستند و همچنین اتباع خارجی که به ایران سفر می کنند می توانند از بیمه نامه های مسافرتی شرکت بیمه رازی استفاده نمایند.

اقدام بعدی بیمه رازی ارائه پکیج جدیدی تکمیل شده‌ای از بیمه عمر و حوادث گروهی در کشور کرده و عزم خود را جزم کرده تا در حوزه بیمه عمر و زندگی که در ایران دارای ضریب نفوذ پایینی است در صورتی که یکی از امن ترین محل سرمایه گذاری برای بیمه گذار و حتی بیمه گراست بنابراین بیمه رازی مجوز ارائه بیمه جامع عمر و وحوادث گروهی را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است. این شرکت با این اقدام می تواند سرمایه‌گذاری بیشتری را نسبت به سال گذشته جذب کرده و عملکرد بهتری را ارائه کند.

گفتنی است که شرکت بیمه رازی با برخورداری از توانگری مالی سطح یک در صنعت بیمه کشور و بهرمندی از ۴۰ شعبه و ۱۷۰۰ نماینده فعال در سراسر کشور است .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *