تقدیر از روابط عمومی بانک صنعت و معدن

در دومین جلسه هماهنگی نظام بانكی كشور كه در محل بانك اقتصاد نوین و با حضور كریمی ، مدیر كل روابط عمومی بانك مركزی ، معتمدی مدیرعامل بانك اقتصاد نوین و مدیران روابط عمومی های بانك های دولتی و خصوصی برگزار شد روابط عمومی بانك صنعت و معدن مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرددر این جلسه كریمی مدیر روابط عمومی بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از تسهیلات اعطایی بانك صنعت و معدن به استان ها عملكرد شایسته روابط عمومی این بانك در انعكاس خبری این خدمات مهم را شایسته تقدیر توصیف كرد.
وی گفت : بانك های كشورمان علاوه بر ایفای نقش موثر در عرصه اقتصادی فعالیت های گسترده ای در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی داشته اند.
كریمی تصریح كرد: روابط عمومی ها باید از داشتن نقش تشریفاتی در سازمان به عملكردی فعال تغییر جایگاه دهند تا بتوانند ماموریت خود را به شكل شایسته ای به انجام برسانند.
در این جلسه معتمدی نیز ضمن تاكید بر این كه موفقیت یك سیستم بانكی به پتانسیل روابط عمومی آن بستگی دارد افزود: تجربه نشان می دهد كه سازمان هایی با روابط عمومی ضعیف همواره شكست خورده اند.
مدیرعامل بانك اقتصاد نوین تصریح كرد : نشان دادن عملكرد بانك ها بهترین شیوه دفاع از آنهاست و این وظیفه ای است كه بر عهده روابط عمومی ها قرار دارد.
معتمدی در ادامه از موفقیت دولت در كنترل تورم سخن گفته و بیان داشت :حمایت از صنایع كوچك و متوسط باید به یك حركت منسجم جمعی تبدیل شده و بدنه بانك ها در این زمینه فعال شوند.
گفتنی است بانك صنعت و معدن با تامین مالی ساخت ۵ مركز انتقال خون، ساخت مدرسه در لرستان و كمك به بهره برداری از انرژی های پاك و..در سال های اخیر گام های مهمی در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی برداشته است.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *