مرزبانان؛ حافظان مرزهای اجتماعی و اخلاقی جامعه/ مرزبانی ؛ کارآمد، هوشیار و بیدار در برابر هر تهدید ملی است

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا، مرزبانان را حافظان مرزهای اجتماعی و اخلاقی جامعه دانست و گفت : مرزبانی کارآمد، هوشیار و بیدار در برابر هر تهدید ملی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام والمسلمین “رئیسی” در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در دنیای امروز داعیه دار تداوم جریان عاشورایی و ایستادگی در برابر ظلم است، اظهار کرد : ایران به برکت انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر کشورهای آزادی خواه جهان تبدیل شده است و عمل به فرامین اسلامی وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها است.

وی، قاچاق مواد مخدر را توطئه ها و خباثت کشور های استکباری خواند و عنوان کرد : از زمان اشغال افغانستان توسط ناتو ،تاکنون کمیت تولید و قاچاق مواد مخدر از این کشور رشد چشمگیری داشته و کیفیت آن نیز از شکل سنتی به شکل صنعتی تغییر یافته است که این اتفاقات از نقش ناتو در این تحولات حکایت دارد.

تولیت آستان قدس رضوی، مبارزه با قاچاق کالا را یکی دیگر اقدامات موثر مرزبانان کشور معرفی و مطرح کرد : امروز تولید ملی و خودکفایی اقتصادی کشور مورد تهدید قاچاق کالا است و مرزبانان غیور ایران اسلامی با صلابت در برابر این توطئه ایستاده اند و نقش بی بدیلی در مبارزه با این پدیده شوم و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین با تاکید بر اینکه مرزبانی سازمانی کارآمد، هوشیار و بیدار در برابر هر تهدید ملی است، افزود : با وجود تمام تهدیدات گسترده ای که از جنبه های گوناگون امنیتی، اقتصادی ، اجتماعی ، اعتقادی و اخلاقی ایران اسلامی را تهدید می کند، اما امروز نظام اسلامی بیش از هر زمانی اقتدار و امنیت دارد و نقش نیروهای مرزبانی در ایجاد این امنیت و اقتدار کاملا محسوس و قابل توجه است.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان با بیان اینکه مسئولیت سنگین حفظ مرزهای جغرافیایی کشور گوشه ای کوچک از مجاهدت های مرزبانان ایران اسلامی است گفت : امروز تهدیدات در مرزهای ایران اسلامی تنها منحصر به اقدامات فیزیکی و نظامی نیست بلکه مرزهای ایران با تهاجم های فرهنگی ، اقتصادی ، روانی و تهدیدات اعتقادی روبه رو است و نقش مرزبانان در جلوگیری از ورود بسیاری از کالاهای مفسده انگیز و حفظ امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه بی بدیل است و در واقع مرزبانان را می توان حافظان مرزهای اجتماعی و اخلاقی جامعه خواند.

گفتنی است سردار ” قاسم رضایی” در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد مرزبانان کشور پرداخت و با اشاره به روحیه ایثار و معنویت خاص همانند دوران دفاع مقدس در مرزبانان گفت: امنیت و آسایش این روزهای کشور بی تردید حاصل تلاش، ایثار و مجاهدت های سربازان ولایت در مرزها است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *