نقش وي‍ژه مرزبانان در مديريت كشور / حرکت مرزبانان در مسير هوشياري و بصيرت

نماينده ولي فقيه استان خراسان رضوي، با اشاره به اينكه مرزباني در همه ابعاد مديريت كشور يعني امنيت، اقتصاد و سياست نقش دارد، گفت : مرزبانان بايد با هوشياري و بصيرت در مسير ماموريت خود حركت کنند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “علم الهدي” در ديدار با فرمانده مرزباني كشور با اشاره به توطئه هاي دشمنان براي ضربه زدن به كشورمان، گفت : علت دشمني استكبار جهاني با كشور ما ماهيت اسلامي آن است و شما مرزبانان با حضور در صف اول دفاع از كشور، در واقع مدافع اسلام و انقلاب هستيد.

وي با اشاره به جايگاه والاي مرزباني در احاديث معصومين افزود : بي شك امروز كه شما به زيارت امام رضا (ع) مشرف شده ايد، اين امام همام به واسطه خدمتي كه شما در اين نظام مقدس مي كنيد نگاه وي‍ژه اي به شما دارد و بايد قدر اين جايگاه خود را بدانيد.

نماينده ولي فقيه استان خراسان رضوي، تصريح كرد : صلابت و اقتدار كشور از تلاش شما مرزبانان سرچشمه مي گيرد و اگر تلاش هاي شما غيور مردان نباشد كشور در زمينه هاي مختلف بدون امنيت نمي تواند پيشرفت كند.

آيت الله علم الهدي همچنين با اشاره به اينكه مرزباني تنها نهاد در نيروهاي مسلح است که در همه ابعاد مديريت كشور يعني امنيت، اقتصاد و سياست نقش دارد، بيان کرد: شما مرزبانان بايد با هوشياري و بصيرت در مسير ماموريت خود حركت كنيد.

وي در پايان با اشاره به اينكه نظام مقدس جمهوري اسلامي آبروي اسلام است، گفت: ايران اسلامي معادلات بين المللي استكبار را برهم زد و دشمنان بسيار سعي مي كنند كه به كشور ما ضربه بزنند و شما مرزبانان در خاكريز اول دفاع از كشور و آبروي اسلام هستيد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *