امنيت مردم، منفعت پليس است

گروه استان ها – گيلان – فرمانده انتظامي استان گيلان كاهش جرايم را موجب افزايش امنيت اجتماعي و ملي برشمرد و گفت: امنيت مردم، منفعت پليس است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار” محمدرضا ميرحيدري” در نشست قضائي استان با تصريح براينكه به دنبال كاهش آسيب هاي اجتماعي هستيم،افزود: پليس اقدامات ارزشمندي را در راستا حفظ امنيت اجتماعي انجام داده است.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه اين استان در جرايم خشن از پايين ترين درصد آماري برخوردار است،گفت: ايمان و فرهنگ والاي مردم گيلان موجب امنيت وسيع و همه جانبه اين استان شده است.

سردارميرحيدري با اشاره به فعاليت معاونت اجتماعي پليس گيلان در حوزه مشاوره و كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي، ادامه داد: بسياري از پرونده هاي قضايي با ارجاع به اين بخش به مصالحه ختم شده است.

ميرحيدري با يادآوري اينكه بسياري از سارقان و مجرمان استان گيلان، اهل و ساكن اين استان نيستند، اضافه كرد: با دستگيري سارقان و مجرمان غيربومي در مدخل هاي خروجي و ورودي استان گيلان، اين مسئله محرز شده است.

محمدرضا ميرحيدري كاهش جرايم را موجب افزايش امنيت ملي برشمرد و اضافه كرد: امنيت مردم، منفعت پليس است.

سردار ميرحيدري افزود: عرصه را براي مجرماني كه از اطراف استان گيلان براي نيت هاي سو به اين استان سفر مي كنند تنگ خواهيم كرد و برخورد پليس با اين مجرمان جدي خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به جلوگيري جدي از قاچاق انواع كالا در اين استان، متذكرشد:پليس با برخوردهاي جدي و شبانه روزي با مجرمان و قاچاقچيان، از توليد ملي حمايت خواهد كرد.

وي از برخورد شديد با مروجان فساد در استان گيلان خبرداد و تاكيد كرد: عروسك هاي خيمه شب بازي دشمنان كه به دنبال ايجاد فساد و نا امني در ايران اسلامي هستند از خواب غفلت بيدار شوند.

سردارميرحيدري با تاكيد براينكه به دنبال اقدامات انقلابي در برخورد با فساد و نا امني هستيم، اضافه كرد: استحكام قدم هاي پليس، خواب را به چشمان مروجان مفاسد حرام خواهد كرد.

محمدرضا ميرحيدري با تصريح براينكه مجرمان و مروجان فساد را براي جلوگيري از كدر شدن چهره پاك گيلان شناسنامه دار خواهيم كرد، افزود: دستگاه قضائي استان همكاري مناسبي با پليس دارد كه موجب موفقيت در برقراري امنيت مي شود.

در ادامه اين نشست احمد سياوش پور با تصريح براينكه همگرايي و حميت دستگاه قضائي و پليس بسيار در احقاق حق مردم و ايجاد امنيت تاثير گذار است،افزود: پليس گيلان دست به اقدامات بزرگي براي حصول امنيت زده است.

رئيس كل دادگستري استان گيلان با اشاره به ايجاد نا امني در منطقه خاور ميانه و بعضي از كشور هاي اروپايي، گفت: پليس با حركت هاي جهادي خود امنيت را به ارمغان آورده است كه آرزوي حال و حاضر مردم منطقه است.

وي با تاكيد براينكه با وجود دستگاه هاي نظامي و انتظامي ايران اسلامي، نقشه هاي تفرقه افكني و نا امني دشمنان نقش برآب شده است، ادامه داد: زمينه پيشرفت در همه نظام ها و كشور ها وجود امنيت اجتماعي و ملي است كه نيروهاي نظامي و انتظامي كشور آن را محقق كرده اند.

سياوش پور شرايط استان گيلان در حوزه امنيت را بسيار مطلوب دانست و اضافه كرد: وجود امنيت بي نظير در استان گيلان موجب ورود خيل عظيم گردشگران به اين استان شدخه است.
احمدسياوش پور با بيان اينكه گردشگران نيز بايد هنجار هاي اجتماعي و فرهنگي را براي حفظ امنيت رعايت كنند، متذكرشد: وجود امنيت در هر منطقه اي وابستگي مستقيم به ساكنان و افراد مرتبط با آن منطقه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *