انهدام باند سارقان منزل و کشف ۸۱ فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری متهمان به سرقت منزل و کشف بیش از ۸۱ فقره سرقت در شهرستان “بابل” خبر داد .

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار ” سید محمود میر فیضی ” با اعلام این خبر، افزود:با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی شهرستان های استان و سرقت گاو صندوق و اشیاء گرانقیمت، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و دیگر عوامل انتظامی شهرستان های تابعه استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، از شناسایی اعضای باند سرقت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل خبر داد.
سردار میرفیضی با بیان اینکه سارقان غیر بومی و اهل یکی از استان های جنوب غربی کشور هستند، افزود: این افراد پس از تخریب درب منازل و تخریب گاو صندوق ها، جواهرآلات و وجوه نقد موجود در آن را سرقت می کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران پلیس با تقویت گشت های انتظامی در پی کسب خبری در ساعت ۲۱ و ۱۷ دقیقه از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بابل مبنی بر ورود چند سارق به داخل یک آپارتمان، سریعاً وارد عمل شده و به محل مورد نظر عزیمت کردند.
وی افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه دو متهم به سرقت به نام های ” ف – م” ۲۳ ساله و “ب – ف” ۳۳ ساله را دستگیر و از آنان مقادیری اموال مسروقه طلاجات، بدلیجات، وجه نقد و یک دستگاه خودرو سواری کشف کردند.
سردار میرفیضی با اشاره به انجام تحقیقات و بازجویی از سارقان، گفت:متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بزه انتسابی و ۸۱ فقره سرقت با همکاری سه همدست دیگر خود در شهرستان های “بابل، آمل، ساری، بابلسر” و شهرستان  ” کرج” استان البرز و “شهرک قدس تهران” اقرار کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *