انهدام باند سارقان منزل و کشف 81 فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامي استان، از شناسايي و دستگيري متهمان به سرقت منزل و کشف بيش از 81 فقره سرقت در شهرستان “بابل” خبر داد .

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” سيد محمود مير فيضي ” با اعلام اين خبر، افزود:با توجه به وقوع چندين فقره سرقت منزل در برخي شهرستان هاي استان و سرقت گاو صندوق و اشياء گرانقيمت، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي و ديگر عوامل انتظامي شهرستان هاي تابعه استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي، از شناسايي اعضاي باند سرقت از سوي کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان بابل خبر داد.
سردار ميرفيضي با بيان اينکه سارقان غير بومي و اهل يکي از استان هاي جنوب غربي کشور هستند، افزود: اين افراد پس از تخريب درب منازل و تخريب گاو صندوق ها، جواهرآلات و وجوه نقد موجود در آن را سرقت مي کردند.
فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: با دريافت اين اطلاعات ماموران پليس با تقويت گشت هاي انتظامي در پي کسب خبري در ساعت 21 و 17 دقيقه از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان بابل مبني بر ورود چند سارق به داخل يک آپارتمان، سريعاً وارد عمل شده و به محل مورد نظر عزيمت کردند.
وي افزود: ماموران در اقدامي غافلگيرانه دو متهم به سرقت به نام هاي ” ف – م” 23 ساله و “ب – ف” 33 ساله را دستگير و از آنان مقاديري اموال مسروقه طلاجات، بدليجات، وجه نقد و يک دستگاه خودرو سواري کشف کردند.
سردار ميرفيضي با اشاره به انجام تحقيقات و بازجويي از سارقان، گفت:متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به بزه انتسابي و 81 فقره سرقت با همکاري سه همدست ديگر خود در شهرستان هاي “بابل، آمل، ساري، بابلسر” و شهرستان  ” کرج” استان البرز و “شهرک قدس تهران” اقرار کردند. متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *