مسابقات دوي ماراتن نيروهاي مسلح ، انتخابي سيزم 2016 برگزار شد

هيئت دو ميداني نيروهاي مسلح مسابقات دوي ماراتن قهرماني و انتخابي سيزم 2016 ايتاليا را براي اولين بار در سطح نيروهاي مسلح در مجموعه فرهنگي ورزشي آزادي تهران برگزار کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “خسرو اسکندري”درتشريح اين خبر گفت:در اين دوره از مسابقات دوندگان در قالب 6 تيم از نيروهاي مسلح به مسافت بيش از 42 کيلومتر با يکديگر به رقابت پرداختند.

وي با اشاره به اينکه مسابقات با حضور رئيس فدراسيون قايقراني کشور،مديران تربيت بدني ارتش،مديرکل تربيت بدني ناجا و سرپرستان ومربيان و با شرکت 28 ورزشکار برگزار شد،افزود:در پايان تيم هاي “الف” و “ب ” ناجا و تيم ارتش جمهوري اسلامي ايران رتبه هاي اول تا سوم را کسب کردند.

رئيس هيئت دو ميداني نيروهاي مسلح در ادامه از پيش بيني دو مرحله اردوي آمادگي تا قبل از اعزام به مسابقات سيزم خبر داد و بيان داشت : نفرات برتر به اردوهاي مذکور دعوت خواهند شد.

سردار اسکندري مطرح کرد : دو ميداني نيروهاي مسلح به فرامين مقام معظم رهبري مبني بر توجه ويژه به ورزش و احراز آمادگي هرچه بيشتر اهتمام دارد ، رشته دو ميداني يکي از رشته هاي کاربردي و مورد توجه در نيروهاي مسلح به شمار مي رود.

وي گفت : اميد است با توجه به توانمندي هايي که در بخش هاي مختلف نيروهاي مسلح وجود دارد و با برنامه ريزي ها و هماهنگي هاي لازم دو ميداني از نظر کمي و کيفي به جايگاه واقعي خود که همانا افتخار آفريني در ميادين بين المللي است برسد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *