عدم توجه به كمبود ها و استفاده صحيح از داشته ها

فرمانده مرزباني ناجا در کميسيون اطلاعات و عمليات مرزباني استان خراسان رضوي خدمت در مرزباني را جهادي دانست و گفت : به جاي فكر كردن به كمبودها بايد به استفاده صحيح از آنچه كه داريم بپردازيم تا خللي در پيشبرد اهدافمان بوجود نيايد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار قاسم رضايي در کميسيون اطلاعات و عمليات مرزباني استان خراسان رضوي به بيان راه كارهاي انجام بهتر عمليات ها با اشراف اطلاعاتي پرداخت و بر ارتقاء تحرك و تاكتيك هدفمند به همراه روحيه انقلابي و تكليف مداري در يگان هاي مرزي تاكيد كرد.

وي همچنين بر تشريح سه راهبرد ارتقاء آمادگي عملياتي ، ارتقاء تعاملات و كاهش آسيب پذيري پرداخت و افزود : تمام ماموريت ها بايد همسو و بر اساس اين راهبردها انجام گيرد.

فرمانده مرزباني ناجا فرماندهان را بر توجه مستمر به امر آموزش توصيه كرد و گفت : آموزش بايد همانند انجام فرايض واجب ديني مستمر باشد و بايد هر روز با نياز سنجي آموزشي در جهت رفع نقاط ضعف و افزايش توان و كاهش آسيب پذيري تلاش كنيم.

وي لازمه انجام موفق عمليات ها را هدف گذاري صحيح دانست و گفت : لازمه اين امر داشتن برآورد دقيق از توان، قدرت و تاکتيک يگان هاي خودي و دشمن است و فرماندهان بايد به آن دقت كنند.

سردار قاسم رضايي در پايان با اشاره به اينكه عملكرد مناسب رده هاي صف و ستاد و ايجاد روابط هدفمند موجب افزايش اعتماد رده هاي بالا دستي و پشتيباني مناسب از ماموريت ها خواهد شد گفت : خدمت در مرزباني جهادي است و به جاي فكر كردن به كمبودها بايد به استفاده صحيح از آنچه كه داريم بپردازيم تا خللي در پيشبرد اهدافمان بوجود نيايد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *