عاقبت هولناک مردی که برای زن متاهل مزاحمت ابجاد می کرد

افلاکی از شناسایی و دستگیری قاتل، ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در شهرستان جلفا خبر داد.

 به گزارش سادس به نقل از”جام نیوز”، رئیس دادگستری شهرستان جلفا در گفت‌وگو با خبرنگاران از شناسایی و دستگیری قاتل، ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در شهرستان جلفا خبر داد.

جلیل افلاکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به گزارش های مرجع انتظامی به مقامات قضایی مبنی بر کشف جسد مجهول الهویه در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر، علیزاده دادستان شهرستان جلفا با همراهی احمدی گول بازپرس دادسرا با جلب نظر پزشکی و اقدامات پلیسی واطلاعاتی جهت کشف هویت مقتول و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین احتمالی آن در محل حاضر و با اقدام و پیگیری لازم هویت مقتول شناسایی شد.

وی ادامه داد: مقتول جوانی به هویت (م- ج) اهل و ساکن شهرستان جلفا بوده و برابر اظهارات مسئولین بیمارستان مضروب بصورت نیمه جان که از نواحی مختلف سر و بدن به شدت دارای جراحات عمیقی بوده توسط فردی ناشناس به بیمارستان منتقل گردید که در همان لحظات اولیه در بیمارستان در اثر شدت ضربات وارده فوت نموده و فرد ناشناس نیز با متوجه شدن فوت وی از بیمارستان متواری شده بود.

رئیس دادگستری شهرستان جلفا افزود: در اولین ساعات آغاز تحقیقات با رصد اطلاعات لازم همسر متهم به قتل شناسایی و پس از انجام تحقیقات اولیه و بازرسی منزل متهم که آثار جرم اعم از خونریزی در داخل خانه و بهم ریختگی وضع ظاهری منزل و … سرنخهای جرم به دست آمده و با انجام تحقیقات اولیه از همسر متهم، وی اقرار به وقوع عمل توسط همسرش نموده و اذعان داشت که همسرش پس از ارتکاب جرم متواری شده است.

وی ادامه داد: با تماس تلفنی با متهم که وی نیز متوجه کشف حقیقت ماجرا شده بود خود را که به تهران فرار کرده بود به مقامات قضایی شهرستان جلفا معرفی نمود که انجام تحقیات مقدماتی آغاز و به صراحت اقرار به ارتکاب فعل نمود و نهایتاً با صدور قرار بازداشت موقت متهمین به زندان معرفی شدند.

جلیل افلاکی اظهار داشت: برابر تحقیقات اولیه موضوع امر به جهت مسائل حیثیتی و مزاحمتهای مکرر متوفی به همسر متهم عنوان گردیده که تحقیقات جامع در خصوص ابعاد قضیه در دست رسیدگی است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *