چقازردی:بانک سپه آماده حمایت کامل از واحدهای تولیدی است

مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این بانک برای حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خبر داد.
به گزارش  سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: چقازردی در جلسه با قائم مقام امور تولیدی وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه بانک سپه برای کمک به ۱۱۲۰ واحد تولیدی که نیاز به نقدینگی دارند آماده است، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از برنامه های دولت محترم تدبیر و امید ، برای خروج از رکود، بانک سپه آمادگی لازم برای اعطای تسهیلات به این واحد ها در جهت رونق تولید و اشتغال در کشور را دارد.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه اطلاعات لازم از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که در زمان ایجاد توسط این بانک تامین مالی شده بودند جمع آوری شده گفت: علاوه بر واحدهای تولیدی کوچک ومتوسط ، هیات مدیره بانک سپه با صدور مصوبه ای با اعطای تسهیلات برای تکمیل واحدهای نیمه تعطیل و غیر فعال و هم چنین تامین سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای تولیدی موافقت کرد.
رئیس هیات مدیره بانک سپه با اشاره به اینکه نیاز مالی واحدهای تولیدی که اطلاعات آن جمع آوری شده است توسط بانک سپه تامین مالی خواهند شد افزود:
۵۰ درصد اطلاعات جمع آوری شده از واحد های تولیدی بین بانک سپه و فهرست پروژه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سامانه مشترک است.
چقازردی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: از برنامه های اصلی و اساسی بانک سپه در سال ۹۵ علاوه
فعال شدن واحدهای تولیدی و حمایت از آنها، فروش اموال و املاک مازاد و وصول مطالبات معوق است.
وی افزود: بنا بر سیاست های دولت تدبیر و امید و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، سال ۹۵ سال خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تورم در کشور های یک رقمی شده است.
رئیس هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه با توجه به منابع آزاد شده بعد از برجام و ظرفیت های اقتصادی کشور امسال سال خروج از رکود است گفت: با فراهم شدن شرایط اشتغال در کشور و حمایت از واحدهای تولیدی و هم چنین خروج از رکود و تورم مسیر رشد و توسعه در کشور فراهم می شود.
چقازردی با اشاره به اینکه بانک سپه قدیمی ترین و نخستین بانک ایرانی است گفت: در بسیاری از پروژه های بزرگ و استراتژیک کشور همچون حوزه فولاد، معدن و صنعت فعالیت های خوبی توسط بانک سپه انجام شده است.
رییس هیات مدیره بانک در ادامه سخنانش به شرکت سرمایه گذاری امید که جزو بزرگ ترین هلدینگ های سرمایه گذاری در کشور است اشاره کرد و اظهار داشت: در پروژه های بزرگ زیربنایی کشور و در حوزه های بالای دستی نفت، نیروگاه و پتروشیمی بانک حضوری فعال دارد.
مدیرعاملبانک سپه افزود: بیشتر شعب خارج از کشور بانک از جمله شعبه رم که تنها بانک ایرانی در کشور ایتالیا است و شعب پاریس و فرانکفورت آماده ارایه فعالیت های ارزی و گشایش اعتبار، ابلاغ اعتبار و حوالجات ارزی هستند.
چقازردی در پایان گفت: در حوزه ارزی و ریالی بانک سپه با ظرفیت کامل آمادگی دارد تا فرامین مقام معظم رهبری و برنامه های اقتصادی دولت محترم را برای ایجاد رونق اقتصاد، پشتیبانی نماید.
قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت: حمایت بانک سپه از واحدهای تولیدی ستودنی است
دکتر رحمانی قائم مقام امور تولیدی وزارت صنعت، معدن و تجارب در ادامه این جلسه با تشکر و قدردانی از اقدامات خوب و زیربنایی بانک سپه درجهت حمایت از واحدهای تولیدی اظهار داشت: بانک سپه با برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته از واحدهای کوچک و متوسط در راستای حمایت از سیاست های اقتصادی دولت حمایت می کند.
دکتر رحمانی با اشاره به اینکه خروج از رکود و رونق تولید یکی از طرح هایی است که وزارت صنعت و معدن و همچنین دولت تدبیر و امید پیگیر آن هستند گفت: واحدهای تولیدی که در جریان فعالیت خود با مشکل مواجه هستند می توانند با حمایت های بانک سپه و ارائه تسهیلات به تولید و صادرات بیشتر اقدام کنند.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت درادامه سخنانش با بیان اینکه مجموعه مدیریتی بانک سپه مجموعه ای حرفه ای و تخصصی است که تجربیات خوبی در حوزه های مختلف دارد افزود: حمایت بانک سپه از واحدهای تولیدی به خوبی نقش این بانک در اقتصاد ملی را نشان می دهد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *