وی با بیان اینکه در سازمان های خدماتی نظیر بانک ها، خدمت به محض عرضه توسط مشتریان و صاحبان سرمایه ارزیابی می گردد، گفت: خدمت می تواند مبنای تداوم و یا قطع همکاری متقابل بانک و مشتری گردد لذا مرکز ارتباط مهر محل مناسبی برای شناسایی بازخوردها، انتظارات و نیازهای ذینفعان می باشد.
مزدارانی تقویت ظرفیت های مرکز ارتباط مهر را عاملی مهم برای انتقال سریع محدودیت های بانک به سیستم مدیریتی عنوان کرد و ابراز داشت: به لطف خداوند، کارشناسان این مرکز از دانش، تخصص و تحصیلات مورد نیاز برخوردارند به طوری که با برقراری ارتباط موثر و درک صحیح از نیازهای مشتریان و همکاران، و جمع آوری اطلاعات واصله اقدام به پردازش و تبدیل آن ها به گزارش و ارائه به واحدهای مختلف بانک می نمایند.
معاون امور مناطق در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: رسالت اصلی سیستم بانکی هدایت منابع مشتریان به سمت بخش تولید کشور و شکوفایی واحدهای تولیدی و صنعتی برای افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار می باشد.
وی در پایان ابراز داشت: کارکنان متعهد بانک مهر اقتصاد جزء سرمایه های بانک هستند که با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تخصص و تجربه با به کارگیری تمامی توان خود در راستای توسعه کشور و نیل به اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.
گفتنی است در این بازدید عظیمی و مرادی روسای دوایر مناطق یک و دو کشور، پاسخگویی سوالات مشتریان و کارکنان بانک بودند.