مرکز ارتباط مهر محل مناسبی برای شناسایی نیازهای ذینفعان می باشد

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از مرکز ارتباط مهر گفت: این مرکز محل مناسبی برای شناسایی نیازهای ذینفعان می باشد.
به گزارش  سادس به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک – در این بازدید، گفت: امروزه استفاده از هنر روابط عمومی در سازمان های پیشرو و پویا به ویژه در بخش خدمات مالی یکی از ارکان اساسی موفقیت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در سازمان های خدماتی نظیر بانک ها، خدمت به محض عرضه توسط مشتریان و صاحبان سرمایه ارزیابی می گردد، گفت: خدمت می تواند مبنای تداوم و یا قطع همکاری متقابل بانک و مشتری گردد لذا مرکز ارتباط مهر محل مناسبی برای شناسایی بازخوردها، انتظارات و نیازهای ذینفعان می باشد.

مزدارانی تقویت ظرفیت های مرکز ارتباط مهر را عاملی مهم برای انتقال سریع محدودیت های بانک به سیستم مدیریتی عنوان کرد و ابراز داشت: به لطف خداوند، کارشناسان این مرکز از دانش، تخصص و تحصیلات مورد نیاز برخوردارند به طوری که با برقراری ارتباط موثر و درک صحیح از نیازهای مشتریان و همکاران، و جمع آوری اطلاعات واصله اقدام به پردازش و تبدیل آن ها به گزارش و ارائه به واحدهای مختلف بانک می نمایند.

معاون امور مناطق در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: رسالت اصلی سیستم بانکی هدایت منابع مشتریان به سمت بخش تولید کشور و شکوفایی واحدهای تولیدی و صنعتی برای افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: کارکنان متعهد بانک مهر اقتصاد جزء سرمایه های بانک هستند که با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تخصص و تجربه با به کارگیری تمامی توان خود در راستای توسعه کشور و نیل به اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.
گفتنی است در این بازدید عظیمی و مرادی روسای دوایر مناطق یک و دو کشور، پاسخگویی سوالات مشتریان و کارکنان بانک بودند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *