نیروی انتظامی در امتداد راه شهدا گام بر می دارد / حراست و حفاظت از امنیت کشور وظیفه همگانی است / باید قدردان خانواده شهدا باشیم

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در امتداد راه شهدا گام های بزرگی در تأمین و توسعه امنیت بر می دارد گفت: امروز وظیفه ما حراست و حفاظت از امنیت کشور است و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

به گزارش سادس  سردار ” حسین اشتری” در آئین تشییع پیکر مطهر شهدا در ستاد فرماندهی ناجا ضمن خیر مقدم به خانواده این سه شهید گرامی و بزرگوار اظهار کرد: شهدا با لبیک به فرمان امام راحل به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و امروز پس از ۳۵ سال پیکر پاک آنها به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: شهدا با لبیک گویی به فرمان امام راحل برای دفاع از اسلام، میهن اسلامی و تمامیت ارضی کشورمان عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند .

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا گفت: با ترسیم چشم انتظاری مادران شهدا ، همسران و فرزندان شهدا به عظمت خانواده این عزیزان پی می بریم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «هر چه داریم از شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران است» خاطر نشان کرد: باید قدردان این ایثارگری ها باشیم .

وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی حدود ۱۳ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده  که بیش از ۵۰ درصد از این عزیزان در دفاع مقدس شهید شدند و هدف آنها صیانت و دفاع از کشور بوده است و همه همکاران من در نیروی انتظامی ادامه دهنده راه شهدا هستند .

سردار اشتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کارکنان ناجا مصداق مجاهد فی سبیل الله هستند عنوان کرد: افتخار می کنیم برای رضای خداوند و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و امنیت کشور خدمت می کنیم.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه ما حراست و حفاظت از امنیت کشور است و امنیت با ثبات و مطلوب کشور به برکت خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: کارکنان ناجا در اجرای مأموریت ها هدف و نیت شان فقط رضای خداوند و توسعه امنیت است. خداوند را شاکریم که مسئولیت امنیت و نظم بخشی و آرامش بر عهده ماست . البته همه دستگاه های مسئول در این راستا وظیفه دارند اما وظیفه ما مشخص است .

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: نیروی انتظامی امروز در امتداد راه شهدا گام های بزرگی را در تأمین و توسعه امنیت بر می دارد و امروز افتخار ناجا ارائه بیشترین خدمات به مردم است.

وی اشاره کرد: افتخار دیگر نیروی انتظامی این است که در کنار مردم و در رکاب ولی امر مسلمین به عنوان سرباز ولایت انجام وظیفه و خدمت می کند.

وی گفت: خداوند را شاکریم که توفیق پوشیدن لباس سبز خدمت و سربازی ولایت را داریم و باید قدردان باشیم . ان شاءالله بتوانیم بیش از گذشته در راستای اهداف گام برداریم .

وی ضمن قدردانی از خانواده شهدا گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک شهدا برگ زرینی و افتخاری برای نیروی انتظامی است و خداوند را بابت این توفیق شاکریم . امید است شهیدان و خانواده شهدا با دعا ما را در اجرای هر چه بهتر مأموریت ها یاری کنند.

گفتنی است؛ مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید دفاع مقدس طی آئینی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور فرماندهان و کارکنان ناجا برگزار شد.

شهید علی طالب زاده ( کادر کمیته انقلاب اسلامی ) سال شهادت ۱۳۶۲ محل شهادت پنجوین ، شهید حیدر یزدانی ( کادر کمیته انقلاب اسلامی ) سال شهادت ۱۳۵۹ محل شهادت خرمشهر و شهید سرباز وظیفه عباس علی اوسفی سال شهادت ۱۳۶۲ محل شهادت سردشت ، از شهدای دوران دفاع مقدس بودند که آئین تشییع شان صبح امروز طی مراسمی باشکوه در ستاد ناجا برگزار شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *