نيروي انتظامي در امتداد راه شهدا گام بر مي دارد / حراست و حفاظت از امنيت کشور وظيفه همگاني است / بايد قدردان خانواده شهدا باشيم

فرمانده ناجا با بيان اينکه نيروي انتظامي در امتداد راه شهدا گام هاي بزرگي در تأمين و توسعه امنيت بر مي دارد گفت: امروز وظيفه ما حراست و حفاظت از امنيت کشور است و بايد قدردان خانواده شهدا باشيم.

به گزارش سادس  سردار ” حسين اشتري” در آئين تشييع پيکر مطهر شهدا در ستاد فرماندهي ناجا ضمن خير مقدم به خانواده اين سه شهيد گرامي و بزرگوار اظهار کرد: شهدا با لبيک به فرمان امام راحل به جبهه هاي حق عليه باطل شتافتند و امروز پس از 35 سال پيکر پاک آنها به آغوش خانواده بازگشت.

وي افزود: شهدا با لبيک گويي به فرمان امام راحل براي دفاع از اسلام، ميهن اسلامي و تماميت ارضي کشورمان عازم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شدند .

فرمانده نيروي انتظامي ضمن تبريک و تسليت به خانواده شهدا گفت: با ترسيم چشم انتظاري مادران شهدا ، همسران و فرزندان شهدا به عظمت خانواده اين عزيزان پي مي بريم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري که «هر چه داريم از شهدا و خانواده شهدا و ايثارگران است» خاطر نشان کرد: بايد قدردان اين ايثارگري ها باشيم .

وي اضافه کرد: امروز نيروي انتظامي حدود 13 هزار شهيد تقديم اسلام و انقلاب کرده  که بيش از 50 درصد از اين عزيزان در دفاع مقدس شهيد شدند و هدف آنها صيانت و دفاع از کشور بوده است و همه همکاران من در نيروي انتظامي ادامه دهنده راه شهدا هستند .

سردار اشتري با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري که کارکنان ناجا مصداق مجاهد في سبيل الله هستند عنوان کرد: افتخار مي کنيم براي رضاي خداوند و پيروي از ولي امر مسلمين حضرت آيت الله امام خامنه اي ( مد ظله العالي) و امنيت کشور خدمت مي کنيم.

وي تأکيد کرد: امروز وظيفه ما حراست و حفاظت از امنيت کشور است و امنيت با ثبات و مطلوب کشور به برکت خون شهدا و ايثارگري و جانفشاني رزمندگان اسلام است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور بيان کرد: کارکنان ناجا در اجراي مأموريت ها هدف و نيت شان فقط رضاي خداوند و توسعه امنيت است. خداوند را شاکريم که مسئوليت امنيت و نظم بخشي و آرامش بر عهده ماست . البته همه دستگاه هاي مسئول در اين راستا وظيفه دارند اما وظيفه ما مشخص است .

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: نيروي انتظامي امروز در امتداد راه شهدا گام هاي بزرگي را در تأمين و توسعه امنيت بر مي دارد و امروز افتخار ناجا ارائه بيشترين خدمات به مردم است.

وي اشاره کرد: افتخار ديگر نيروي انتظامي اين است که در کنار مردم و در رکاب ولي امر مسلمين به عنوان سرباز ولايت انجام وظيفه و خدمت مي کند.

وي گفت: خداوند را شاکريم که توفيق پوشيدن لباس سبز خدمت و سربازي ولايت را داريم و بايد قدردان باشيم . ان شاءالله بتوانيم بيش از گذشته در راستاي اهداف گام برداريم .

وي ضمن قدرداني از خانواده شهدا گفت: مراسم استقبال و تشييع پيکر پاک شهدا برگ زريني و افتخاري براي نيروي انتظامي است و خداوند را بابت اين توفيق شاکريم . اميد است شهيدان و خانواده شهدا با دعا ما را در اجراي هر چه بهتر مأموريت ها ياري کنند.

گفتني است؛ مراسم تشييع پيکر پاک سه شهيد دفاع مقدس طي آئيني در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي با حضور فرماندهان و کارکنان ناجا برگزار شد.

شهيد علي طالب زاده ( کادر کميته انقلاب اسلامي ) سال شهادت 1362 محل شهادت پنجوين ، شهيد حيدر يزداني ( کادر کميته انقلاب اسلامي ) سال شهادت 1359 محل شهادت خرمشهر و شهيد سرباز وظيفه عباس علي اوسفي سال شهادت 1362 محل شهادت سردشت ، از شهداي دوران دفاع مقدس بودند که آئين تشييع شان صبح امروز طي مراسمي باشکوه در ستاد ناجا برگزار شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *