کشف محموله ۳۷ تنی چسب قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در نظرآباد

به گزارش سادس سردار “کامرانی صالح” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی ، ماموران گشت کلانتری شهرستان نظرآباد در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مظنون شدند .

وی افزود : ماموران بلافاصله دستور توقیف خودرو را صادر کردند و در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۲۴ کارتن چسب با مارک خارجی و تاریخ گذشته کشف کردند.

کامرانی صالح ادامه داد : متهمان پس از انتقال به کلانتری از وجود یک محموله بزرگ کالای قاچاق در داخل یک انباری در یکی از مناطق شهرستان نظرآباد اعتراف کردند .

وی با بیان اینکه متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند تصریح کرد: با اعلام آدرس محل انباری از سوی متهمان، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مذکور مراجعه و در بازرسی دقیق ۳۷ تن چسب با مارک خارجی به ارزش سه میلیارد ریال کشف و مالک آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا به اقتصاد کشور آسیب می رساند، گفت: یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان البرز مبارزه با قاچاق کالا است و پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در این زمینه است تا با بر هم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *