دستگيري سارقان گردنبند قاپ با چهار ميليارد ريال طلاي سرقتي در زنجان

به گزارش سادس به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس ،سرهنگ”جعفر رحمتي” گفت:با وقوع چند فقره گردنبند قاپي در شهر زنجان كه شخصي ناشناس اقدام به سرقت گردنبند از گردن زنان سالخورده مي كرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد:در اكثر سرقت ها سارقان با مراجعه به درب منازل و با پرسيدن آدرس از زنان سالخورده ، در يك لحظه اقدام به قاپيدن طلاي آن ها كرده و متواري مي شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد:با كار اطلاعاتي و تلاش چند روزه كاراگاهان پليس آگاهي فردي دو متهم در اين ارتباط درمخفيگاهشان دستگير و به پليس آگاهي انتقال داده شدند و با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از محل مقداري طلاجات ، وجه نقد و ابزار آلات جرم كشف شد.

سرهنگ رحمتي تاكيد كرد:اين متهمان دستگير شده در بازجويي اوليه خود را بي گناه اعلام و از دست داشتن در هر گونه سرقتي اظهار بي اطلاعي مي كرد كه با ارائه مدارك و مستندات قانوني لب به اعتراف گشود.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان با بيان اينكه اين سارقان حرفه ايي در برابر مستندات علمي پليس به 13 فقره گردنبند قاپي از زنان سالخورده اعتراف كردند. گفت: ارزش طلاهاي سرقت شده بيش از چهار ميليارد ريال برآورد شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه پس از تشكيل پرونده و احضار مالبختگان و شناسايي سارقان توسط آنها متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند،با قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در انجام ماموريت هاي مختلف پليس خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه بانوان بيشترين افرادي هستند كه سوژه هاي سرقت براي آنها اتفاق مي افتد لذا توصيه مي شود که از جابجايي طلا و جواهرات قيمتي و غير ضروري به همراه خود خودداري کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *