چگونه بلیط هواپیما را ارزان بخریم و بیشتر از قبل سفر کنیم؟

سرویس بازار سادس:  هر نوع سفری که در نظر داشته باشید، از سفرهایی که برای استراحت و آرامش مطلق برای چند روز تعطیلات خود در نظر می‌گیرید، تا سفرهای پر از ماجراجویی، همگی در اولین قدم، با خرید بلیط هواپیما شروع می‌شوند. سفر به جاهای مختلف دنیا می‌تواند شما را به چالش بکشد، چه در حال زیپ‌لاینینگ در جنگل‌های پرو باشید، یا در حال گردش در کوچه‌های تودرتوی ونیز، یا مشغول خرید و چانه زدن با دست‌فروشان بازارهای مارکش، یا در سافاری در حال تماشای حیات وحش تانزانیا، هر کدام شما را به چالشی دعوت می‌کند که جور دیگری امکان تجربه آن را نخواهید داشت. با فکر کردن به تمام این جذابیت‌های سفر نمی‌توان فقط به یکی راضی شد و آدم دوست دارد هر روزش را به سفر بگذراند. اما شاید بزرگترین مانع سر راه که فکر می‌کنیم به این سادگی‌ها حل نمی‌شود، دغدغه هزینه سفر است. اما مثل هر چیز دیگری راه‌های ساده‌ای برای کم‌تر کردن هزینه سفر، از جمله خرید بلیط هواپیما و رزور هتل وجود دارد.
5

به راحتی بلیط هواپیمای ارزان بخرید

مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود به سفرهای دورتر فکر نکنیم اول از همه هزینه و زحمت خرید بلیط هواپیماست. بلیط هواپیما اولین چیزی‌ست که ما را از سفر به مقصدهای دورتر منصرف می‌کند. اما خوب است بدانید که با چند راهکار ساده می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای سفرهایتان تهیه کنید. از چند وقت قبل بلیط هواپیما بخرید؛ برای سفرهای خارجی که معمولا از مدت‌ها قبل هم برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما از یک تا سه ماه قبل، و برای سفرهای داخلی بین یک تا سه هفته قبل بلیط هواپیما را تهیه کنید. وقتی از بلیط هواپیمای ارزان صحبت می‌کنیم ذهن همه اول به سمت بلیط چارتر می‌رود. اگرچه قیمت بلیط هواپیما چارتر مناسب‌تر است، اما دیده شده که مشکلات بسیاری هم ممکن است پیش بیاید. بزرگترین مشکل بلیط‌های چارتری کنسل نشدن آن‌هاست، اگر هر گونه مشکلی پیش بیاید و برنامه شما برای سفر تغییر کند نمی‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید و هزینه‌ای که کردید به هدر خواهد رفت. بعضی ناهماهنگی‌های غیرقابل پیش‌بینی هم در مورد بلیط چارتری پیش می‌آید، مثلا مسافران در فرودگاه متوجه می‌شوند که اسمشان در لیست پرواز وارد نشده و شرکت‌ها هم مسئولیتی را متقبل نمی‌شوند. اگر با فاصله زمانی زیاد از روز سفرتان بلیط هواپیما تهیه کنید، می‌توانید بدون نیاز به چنین ریسک‌هایی، با قیمت‌های خیلی مناسب سفر کنید.

یکی از راه‌های ساده و ارزان، خرید آنلاین بلیط هواپیما است. موقع خرید آنلاین بلیط هواپیما اطلاعات زیادی به دست می‌آورید که همگی در هزینه‌ای که می‌کنید تاثیر مستقیم دارند. مثلا در خرید آنلاین می‌توانید به راحتی روزهای پرواز را تغییر دهید؛ حتما حداقل یک تا دو روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظرتان را چک کنید، در صورتی که در برنامه‌هایتان اختلالی ایجاد نمی‌شود اگر بتوانید این بازه را تا یک هفته قبل و بعد هم چک کنید بهترین قیمت‌ بلیط هواپیما را پیدا می‌کنید. از نکته‌های مهم دیگر ساعت پرواز است؛ ممکن است بنا به عادت شخصی یا برنامه‌هایی که برای روزهای سفر چیده‌اید ترجیح بدهید صبح زود یا شب دیروقت به مقصد برسید، به همین خاطر بهتر است به صورت آنلاین تمام گزینه‌ها را برای خرید بلیط هواپیما در نظر بگیرید.

اگر به شهرهای دورتری سفر می‌کنید حتما موقع خرید بلیط هواپیما به توقف‌ پروازها دقت کنید. ممکن است با کمی جستجو حتی بتوانید پرواز مستقیم از ایرلاین دیگری پیدا کنید، یا کوتاه‌ترین زمان توقف را پیدا کنید. شاید هم با در نظر گرفتن شرایط ویزا ممکن است توقف طولانی‌تری را در نظر بگیرید تا در شهری که توقف دارید گشتی بزنید. با رعایت چند نکته و برنامه‌ریزی به موقع می‌توانید به راحتی هزینه‌های سفرتان را کم کنید.

به ساده‌ترین روش هتل رزرو کنید

وقتی که با تورهای مسافرتی سفر می‌کنید تعداد محدودی هتل در پکیج‌های سفر به شما ارائه داده می‌شود و عملا از گزینه‌های زیادی که ممکن است برای شما مناسب‌تر باشند باخبر نمی‌شوید. با رزرو آنلاین هتل می‌توانید تمام امکانات هتل‌ها را به نسبت نیازها و نوع سفری که دارید با همدیگر مقایسه کنید. شاید تصمیم دارید تمام روز را به گردش در شهر بگذرانید و فقط برای استراحت به هتل بروید، یا از کسانی باشید که قصد دارند تمام مدت سفر را در هتلی با تمام امکانات وقت بگذرانند و استراحت کنند. بعضی وقت‌ها هتل‌ها در زمان‌های مختلف تخفیف‌هایی را برای اتاق‌هایشان در نظر می‌گیرند، خبردار شدن از این تخفیف‌ها که از قانون خاصی پیروی نمی‌کنند فقط از طریق رزرو آنلاین امکان دارد.

سفر آسان و به‌صرفه با زورق

زورق با هدف آسان‌تر و در دسترس‌تر کردن مقدمات سفر، و با گزینه امکان پرداخت ریالی که یکی از اساسی‌ترین مشکلات مسافران ایرانی در سفرهای خارجی‌شان را حل کرده است، سعی می‌کند لذت سفر مطابق میل شما را فراهم کند. با کمک زورق می‌توانید از بین نزدیک به هزار ایرلاین مختلف دنیا بهترین و مناسب‌ترین بلیط هواپیما و از میان چیزی نزدیک به چهارصدهزار هتل دنیا بهترین اتاق‌ها را متناسب با امکانات و شرایطی که در نظر دارید، انتخاب کنید.

در حال حاضر برای پروازهای داخلی‌تان می‌توانید از بلیط هواپیما چارتر تضمینی زورق استفاده کنید. به این ترتیب اگر به هر دلیلی مشکلی برای پروازتان پیش آمد زورق بدون دریافت هر گونه هزینه، بلیط هواپیمای جدیدی برای شما صادر می‌کند تا در برنامه سفرتان مشکلی پیش نیاید.

در هر یک از مراحل خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل می‌توانید از کمک پشتیبانی ۲۴ ساعته زورق استفاده کنید تا بدون کوچک‌ترین مشکل و در کمترین زمان ممکن برنامه سفر خود را بچینید. می‌توانید خرید خود را هر چه ساده‌تر از طریق اپلیکیشن زورق برای اندروید و آیفون انجام دهید و برای اطلاع از آخرین خبرها و تخفیف‌ها تلگرام زورق را دنبال کنید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *