حمايت و پشتيباني از ناجا يك ضرورت است

به گزارش سادس به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، “اسدالله قره‌خاني” در ديدار مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گلستان با فرمانده انتظامي استان، بر مشاركت همه سازمان‌ها و نهادها در راستاي همكاري با نيروي انتظامي تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه امنيت، زيرساخت توسعه در عرصه‌هاي مختلف كشور است، گفت: ‌حمايت و پشتيباني از ماموريت‌هاي ناجا يك ضرورت است و اعتقاد ما بر اين است كه بدون منت بايد به نيروي انتظامي در حوزه‌هاي مختلف كمك كرد.

قره‌خاني بيان داشت: توسعه اقتصادي و ايجاد سرمايه گذاري در منطقه منوط به برقراري امنيت در آن منطقه است و قطعا هر سرمايه‌گذار براي توسعه سرمايه‌گذاري نياز به امنيت دارد.

دبير مجمع نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي تحقق اهداف اجرايي مصوبات مجلس شوراي اسلامي در منطقه را منوط به وضعيت امنيت آن منطقه دانست و اظهار داشت: اگر در تقويت و توجه به موضوع امنيت، حلقه مهم آن يعني نيروي انتظامي ناديده گرفته و يا كمرنگ ديده شود، به‌طور قطع به اهداف مورد نظر نخواهيم رسيد و انتظارات به حق مردم در حوزه امنيت برآورده نخواهد شد.

دبير مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در پايان با تقدير از وضعيت مطلوب امنيت در سطح استان، خاطرنشان كرد: مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گلستان از هيچ تلاش و كمكي در حوزه ارتقاء امنيت استان دريغ نكرده و از طرح ها و برنامه هاي نيروي انتظامي در برقراري امنيت در مجلس شوراي اسلامي حمايت خواهند كرد.

امنيت،‌ بستر رشد و توسعه كشور است

در ادامه اين ديدار سرهنگ”علي‌اكبر جاويدان” فرمانده انتظامي استان نيز امنيت را لازمه و بسترساز رشد و توسعه كشور عنوان كرد و گفت: پليس، متولي و حافظ نظم و امنيت و خادم مردم است.

وي با اشاره به نقش و جايگاه امنيت در توسعه و بالندگي كشور، گفت: امنيت بسترساز و زمينه ساز رشد و توسعه كشور در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي است.

اين مقام ارشد انتظامي استان با تاكيد بر ارتباط متقابل پليس با مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي، افزود: امنيت، مطالبه بحق مردم از پليس است و به لحاظ ساختار حاكميتي، امنيت بايد باشد تا مطالبات و خواسته‌هاي مردم در حوزه هاي اقتصادي،‌ اجتماعي و‌ فرهنگي به سامان برسد.

سرهنگ جاويدان توسعه فعاليت هاي اقتصاد سالم، اشتغال، ارتقاء سطح معيشت و بهداشت را در توسعه امينت بسيار مهم و تاثيرگذار دانست و اضافه كرد: كاهش درآمد، ‌بيكاري و حاشيه نشيني علاوه بر ايجاد معضلات اجتماعي، موجب كاهش احساس امنيت در منطقه مي شود.

وي به شرايط اقليمي و جغرافيايي استان و تنوع قوميت ها و مذاهب در استان گلستان اشاره كرد و بيان داشت: مهاجر پذير بودن استان گلستان و لايه هاي مختلف جمعيتي اگر به درستي مديريت شوند، به نوعي فرصتي براي رشد و توسعه استان محسوب مي شوند.

فرمانده انتظامي گلستان تاكيد كرد: اگر خداي ناكرده اين فرصت ها به خوبي مديريت نشوند و به نوعي سوء مديريت صورت گيرد، تمام اين فرصت هاي مهم از بين رفته و اين خود نوعي تهديد محسوب مي شود.

سرهنگ جاويدان به كاهش 12 درصدي جرايم در استان طي 4 ماهه نخست امسال اشاره كرد و بيان داشت: برخورد با عناصر توزيع قاچاق كالا و مواد مخدر،‌ برخورد با ناهنجاري هاي اخلاقي، كاهش تصادفات و انضباط ترافيكي و ارتقاء آموزش كاركنان از اولويت هاي مهم پليس در سال جاري است.

رئيس پليس گلستان انتظار مردم از پليس را پليسي مقتدر، مهربان، امانت‌دار و عدالت‌محور برشمرد و تصريح كرد: به عنوان سرباز نظام با تمام وجود در راستاي پاسخگويي به مطالبات مردم تلاش خواهيم كرد.
سرهنگ جاويدان با تقدير از حسن توجه مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گلستان به مجموعه خدمتگزاران خود در نيروي انتظامي، ‌خاطرنشان كرد: حمايت و پشتيباني نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي مي‌تواند در پيشبرد اهداف و برنامه هاي ناجا بسيار مهم و تاثيرگذار باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *