حمایت بانک گردشگری از پرچمدار ایران در المپیک

عضو فراکسیون ورزش مجلس ،در مورد حمایت بانک گردشگری از زهرا نعمتی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو گفت: کار بسیار ارزشمندی انجام شده و باید از بانک گردشگری تشکر کنیم.
به گزارش  سادس به نقل از رویکرد سید فرید موسوی افزود: به خاطر اهمیت بالا ی المپیک باید از تمام ورزشکاران حاظر در این رقابت ها حمایت کامل شود تا ورزشکار هیچ دغدغه ای نداشته باشد و تمام تمرکز و تلاش خود را برای تمرین کردن و رسیدن به آمادگی کامل انجام دهد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این که تمام مسئولین، فدراسیون های ورزشی و نهاد های خصوصی باید از ورزشکاران المپیکی حمایت کنند و به آن ها روحیه بدهند تصریح کرد: ورزشکاران برای رسیدن به المپیک زحمت های زیادی می کشند و برای اینکه در المپیک نتیجه خوبی کسب شود به حمایت همه جانبه نیاز است.

وی در خصوص حمایت بانک گردشگری از زهرا نعمتی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو گفت: کار بسیار ارزشمندی انجام شده و باید از بانک گردشگری به دلیل انجام چنین کاری در مجلس تشکر کنیم، چرا که در روزهای نزدیک به المپیک این کار باعث روحیه دادن به ورزشکار می شود. این کار بانک گردشگری قابل ستایش و ستودنی است.

موسوی افزود: از حمایت بانک گردشگری از زهرا نعمتی استقبال می کنیم و امیدوار هستیم که این حمایت ها ادامه داشته باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *