ما از مواضع و برنامه های ناجا پشتیبانی و حمایت می کنیم

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حضرت آیت الله “سعیدی” در این دیدار اظهار داشت: از مواضع و برخوردهای اخیر ناجا با افراد نابهنجار و اقدامات خوب امنیتی در سطح کشور تشکر و قدردانی می کنیم .

وی با اشاره به برخی ناهنجاری های اخیر در سطح جامعه افزود: اینها مسائلی نیست که در سطح جریان ها و اشخاص باشد و کار ناجا نیز حفاظت و صیانت از انقلاب و مستقیماً زیر نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و دیگران هم نباید در حوزه نظم و امنیت و وظایف ناجا اعمال نظر و یا مقرراتی وضع کنند.

حضرت آیت الله سعیدی ادامه داد: بحث اخلال در امنیت اجتماعی و قاچاق از جمله کارهای سازماندهی شده است و مقصود هم به ابتذال کشیدن جامعه و تهی کردن ارزش های انقلاب اسلامی است که همه اینها به امنیت ملی مرتبط است.

وی با تاکید بر مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ملی تصریح کرد: برگزاری همایش ها نمی توانند منویات رهبری را اجرایی کنند بلکه باید به صورت جهادی و انقلابی عمل کرد.

امام جمعه قم ضمن اعلام این نکته که قاچاق در تضاد مستقیم با گفتمان انقلاب است،خاطرنشان کرد: بحث قاچاق از محل های تهاجم دشمن بوده و افراد سودجو و دست اندرکاران این حوزه به صورت سازمان یافته کار می کنند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به رواج کنسرت ها و اردوهای مختلط آنها را محل اشکال خواند و تصریح کرد: این جریانات به نظام ضربه می زند و از جمله جریان های سازمان یافته برای از بین بردن ارزش ها و جایگزین کردن ناهنجاری هاست به همین خاطر ناجا بر اجرای وظایف قانونی خود محکم بایستد و صرفاً با تبعیت از رهبری و ولایت فقیه که نایب حضرت ولی عصر (عج) است هیچ خوف و حزنی به خود راه ندهد.

حضرت آیت الله سعیدی اضافه کرد: ما از مواضع و برنامه های ناجا پشتیبانی و حمایت می کنیم چرا که این پلیس است که جانش را کف دستش گذاشته و از ارزش های انقلاب و رهبری دفاع می کند، ناهنجاری ها از اهداف و خواست دشمن است ، جاهلان همگام با دشمن و برنامه های آنان هماهنگ شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقشه های دشمن که برای ضربه زدن به فرهنگ، ارزش ها و اعتقادات جوانان طراحی شده همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که رئیس جمهور آمریکا فرزندان خود را از آن باز می دارد و می گوید وارد آن نشوید این ها را برای خارج از آمریکا درست کرده ایم که متاسفانه بعضی ها به جای حل مشکلات مملکتی به دنبال پهنای باند اینترنت هستند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) دوران مسئولیت ها را زودگذر خواند و افزود: خدمت ماندگار را انجام دهید، انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی، دستاورد خون شهدای عزیز است و باید حفظ شود باید ببینیم بعد از شهداء چه کرده ایم.

حضرت آیت الله سعیدی خطاب به فرمانده ناجا گفت: شما از انقلاب صیانت و از رهبری اطاعت می کنید، استقامت در میدان دفاع از ارزش ها باعث پیروزی است و نافرمانی از فرمان رهبری موجب شکست و خواری و ذلت می شود.

امام جمعه قم در پایان سخنان خود گفت: ما هرگز تنگه های انقلاب را رها نخواهیم کرد و شکست در جنگ احد تکرار نخواهد شد چرا که امروز کسانی که از تروریست ها حمایت کردند خودشان گرفتار مشکلات تروریستها شده اند و به دنبال راهی برای خلاصی از نا امنی بوجود آمده توسط تروریست های خودپرور هستند.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز گزارشی از اقدامات ناجا در حوزه امنیت اجتماعی ، مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و امنیت مرزها را ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *