ما از مواضع و برنامه هاي ناجا پشتيباني و حمايت مي کنيم

به گزارش سادس به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، حضرت آيت الله “سعيدي” در اين ديدار اظهار داشت: از مواضع و برخوردهاي اخير ناجا با افراد نابهنجار و اقدامات خوب امنيتي در سطح کشور تشکر و قدرداني مي کنيم .

وي با اشاره به برخي ناهنجاري هاي اخير در سطح جامعه افزود: اينها مسائلي نيست که در سطح جريان ها و اشخاص باشد و کار ناجا نيز حفاظت و صيانت از انقلاب و مستقيماً زير نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) است و ديگران هم نبايد در حوزه نظم و امنيت و وظايف ناجا اعمال نظر و يا مقرراتي وضع کنند.

حضرت آيت الله سعيدي ادامه داد: بحث اخلال در امنيت اجتماعي و قاچاق از جمله کارهاي سازماندهي شده است و مقصود هم به ابتذال کشيدن جامعه و تهي کردن ارزش هاي انقلاب اسلامي است که همه اينها به امنيت ملي مرتبط است.

وي با تاکيد بر مطالبات رهبري در حوزه اقتصاد مقاومتي و فرهنگ ملي تصريح کرد: برگزاري همايش ها نمي توانند منويات رهبري را اجرايي کنند بلکه بايد به صورت جهادي و انقلابي عمل کرد.

امام جمعه قم ضمن اعلام اين نکته که قاچاق در تضاد مستقيم با گفتمان انقلاب است،خاطرنشان کرد: بحث قاچاق از محل هاي تهاجم دشمن بوده و افراد سودجو و دست اندرکاران اين حوزه به صورت سازمان يافته کار مي کنند.

توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به رواج کنسرت ها و اردوهاي مختلط آنها را محل اشکال خواند و تصريح کرد: اين جريانات به نظام ضربه مي زند و از جمله جريان هاي سازمان يافته براي از بين بردن ارزش ها و جايگزين کردن ناهنجاري هاست به همين خاطر ناجا بر اجراي وظايف قانوني خود محکم بايستد و صرفاً با تبعيت از رهبري و ولايت فقيه که نايب حضرت ولي عصر (عج) است هيچ خوف و حزني به خود راه ندهد.

حضرت آيت الله سعيدي اضافه کرد: ما از مواضع و برنامه هاي ناجا پشتيباني و حمايت مي کنيم چرا که اين پليس است که جانش را کف دستش گذاشته و از ارزش هاي انقلاب و رهبري دفاع مي کند، ناهنجاري ها از اهداف و خواست دشمن است ، جاهلان همگام با دشمن و برنامه هاي آنان هماهنگ شده اند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فضاي مجازي و برخي شبکه هاي اجتماعي خاطرنشان کرد: يکي ديگر از نقشه هاي دشمن که براي ضربه زدن به فرهنگ، ارزش ها و اعتقادات جوانان طراحي شده همين فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي است که رئيس جمهور آمريکا فرزندان خود را از آن باز مي دارد و مي گويد وارد آن نشويد اين ها را براي خارج از آمريکا درست کرده ايم که متاسفانه بعضي ها به جاي حل مشکلات مملکتي به دنبال پهناي باند اينترنت هستند.

توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) دوران مسئوليت ها را زودگذر خواند و افزود: خدمت ماندگار را انجام دهيد، انقلاب و ارزش هاي انقلاب اسلامي، دستاورد خون شهداي عزيز است و بايد حفظ شود بايد ببينيم بعد از شهداء چه کرده ايم.

حضرت آيت الله سعيدي خطاب به فرمانده ناجا گفت: شما از انقلاب صيانت و از رهبري اطاعت مي کنيد، استقامت در ميدان دفاع از ارزش ها باعث پيروزي است و نافرماني از فرمان رهبري موجب شکست و خواري و ذلت مي شود.

امام جمعه قم در پايان سخنان خود گفت: ما هرگز تنگه هاي انقلاب را رها نخواهيم کرد و شکست در جنگ احد تکرار نخواهد شد چرا که امروز کساني که از تروريست ها حمايت کردند خودشان گرفتار مشکلات تروريستها شده اند و به دنبال راهي براي خلاصي از نا امني بوجود آمده توسط تروريست هاي خودپرور هستند.

گفتني است، در ابتداي اين ديدار فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران نيز گزارشي از اقدامات ناجا در حوزه امنيت اجتماعي ، مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و امنيت مرزها را ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *