حمايت از نيروي انتظامي حمايت از نظام است/ مجلس خبرگان در خدمت ناجا است

رئيس پژوهشگاه مجلس خبرگان رهبري و نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان با تاکيد براينکه حمايت از نيروي انتظامي حمايت از نظام است، گفت: مجلس خبرگان هم در اين راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت اين نيروي ولايي و جان بر کف است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين “مجيد تلخابي” در ديدار فرمانده انتظامي استان قزوين، اظهار داشت: مردم استان قزوين با انتخاب بنده مسئوليت خيلي سنگيني را به لحاظ عظمت جايگاه خدمتي بر دوش من گذاشتند بنابراين مسئله رهبري و منويات ايشان را حساس ترين مسائل مي دانم و توصيه مي کنم که نبايد به اين مسئله حساس نگاه حزبي و گروهي داشته باشيم.

وي با توصيف وضعيت امنيت در کشورهاي مختلف جهان، عنوان کرد: امنيت موجود در کشور مديون زحمات پليس است چراکه کارکنان انتظامي همواره در تمامي مراسم ها و در مواقع حساس حضور داشته و از خطوط قرمز نظام دفاع مي کنند.

نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري ضمن تشکر از زحمات پليس قزوين در تأمين امنيت انتخابات ادامه داد: مردم بايد با اطلاع رساني مناسب از خدمات پليس آگاه شوند و همه وظيفه دارند هر قدمي که مي توانند در مسير تقويت و حمايت پليس بردارند.

تلخابي با تأکيد به لزوم تبيين منويات مقام معظم رهبري در جامعه و حرکت در خط مواضع رهبري تصريح کرد: نمايندگان مجلس خبرگان رهبري علاوه بر نظارت، مکلف به حمايت از رهبري نيز هستند و انجام اين وظايف نياز به آرامش افکار و نبود چالش در استان است.

وي خاطر نشان کرد: حمايت از نيروي انتظامي حمايت از نظام است و مجلس خبرگان هم در اين راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت اين نيروي ولايي و جان بر کف است.

فرمانده انتظامي استان قزوين نيز در اين ديدار با تبريک انتخاب حجت الاسلام تلخابي به نمايندگي مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري، موضوع امنيت را با توجه به هجمه اي که براي بر هم زدن امنيت وارد مي شود، نعمت بزرگي دانست و افزود : دشمنان و ايادي استکبار به دنبال تضعيف وحدت و در نتيجه به مخاطره انداختن امنيت و آرامش در کشور ما هستند.

وي اضافه کرد: قزوين استاني کوچک ولي با پژواک بالاي مسائل و موقعيت سوق الجيشي حساسي بوده و داراي بافت جمعيتي متنوعي است که با معضلات و تهديدات و فرصت هاي خاص خود همراه است.

فرمانده انتظامي استان قزوين خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت برنامه ها و مأموريت هاي پليس که در تمام شئون زندگي مردم حضور دارد، نيازمند اين است که همه دستگاه ها و سازمان ها در کنار پليس براي توليد و حفظ امنيت در جامعه تلاش کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *