صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد

صورت‌های مالی بیمه دانا منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۴تصویب شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بیمه دانا،در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا که ۳۰ تیرماه جاری در محل مرکز همایشهای بین المللی صداو سیما برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ مطرح شد و پس از قرائت بندهای آن به تصویب مجمع رسید.

در این مجمع ابتدا گزارش هیات‌مدیره و مدیر عامل درباره ترکیب سهام، اولویت‌های سال جاری، عملکرد سال ۱۳۹۴، سیاست‌ها و چشم انداز سال ۱۳۹۵شرکت مطرح شد و سپس حسابرس، گزارش صورت‌های مالی شرکت منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ را قرائت کرد و پس از توضیحات اعضای مجمع به تصویب رسید.

در ادامه این نشست، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند و مقرر گردید ۱۵ ریال سود بین سهامداران شرکت تقسیم گردد.

بر اساس این گزارش، مجمع که به ریاست رضا جعفری ـ رییس هیات‌مدیره بیمه دانا ـبرگزار شد، بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار،بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران،سهام عدالت، سازمان تامین اجتماعی، حسابرس وبازرس قانونی، معاون اداری و مالی و مدیر امور مالی حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *