رمز اقتدار کشور چیست

فرمانده مرزباني ناجا روحيه و اراده انقلابي نيروهاي نظامي و انتظامي را رمز اقتدار و امنيت مطلوب کشور معرفي کرد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده مرزباني ناجا به اتفاق هيئتي از ستاد كل نيروهاي مسلح و جمعي از فرماندهان سپاه استان آذربايجان غربي به منظور بررسي وضعيت مرزهاي شمالغرب كشور از ارتفاعات “قنديل” و “جاسوسان” بازديد كردند.

سردار” قاسم رضايي” در جمع کارکنان سپاه اظهار کرد: امروز ايران اسلامي با هدايت هاي الهي مقام معظم رهبري در مسير اعتلا پيش مي رود و همين موضوع باعث شده دشمنان در صدد ضربه زدن به کشور و نظام باشند.

وي افزود : ولايت مداري مردم و هوشياري نيروهاي مسلح موجب شد نه تنها دشمنان نتوانند كشورمان را تضعيف کنند بلکه هر روز بر اقتدار مان افزوده شد.

فرمانده مرزباني ناجا همچنين با تشريح وضعيت امنيتي كشورهاي خاورميانه ، به امنيت و ثبات پايدار كشورمان اشاره و بيان کرد : درخشش ايران اسلامي در منطقه پر آشوب خاورميانه را مديون تلاش ها و ايثارگري رزمندگان هستيم كه در سخت ترين شرايط جوي در برابر هجوم مستكبران و بعثي ها ايستادگي كردند و ما نيز براي استمرار اين آرامش و امنيت بايد راه آنان را ادامه دهيم.

اين مقام عالي رتبه در مرزباني کشور گفت :منطقه قنديل و جاسوسان که امروز شما در آن حضور داريد سال ها قبل از انقلاب در دست گروه هاي تجزيه طلب بود ، اما قدرت ايمان ، اراده و روحيه انقلابي نيروهاي نظامي و انتظامي اين گروه هاي تروريستي را به عقب راند و شکست داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *