برخورد جدي با فعاليت گروهک هاي تروريستي؛ مطالبه مرزباني ناجا از دولت پاکستان

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به فعاليت برخي از گروه هاي تروريستي در خاک پاکستان گفت : ما جلوگيري از فعاليت اين گروه ها را به طور جدي از پاکستان مطالبه کرده ايم و قول مي دهيم انتقام خون همرزمان خود را بگيريم.

  به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار “قاسم رضايي” با اشاره به اينکه اراده قانون گذاران بر تقويت مرزها است، گفت : خوشبختانه با وجود ناامني در کشورهاي همسايه، از مرزهاي امني برخورداريم و مرزبانان ما با تمام توان اجازه ورود و فعاليت تروريست ها را نخواهند داد.

وي افزود: بيشترين قاچاق کالا را در جنوب و شمال غرب کشور داريم و با توجه به شعار سال، مقابله با قاچاق کالا در دستور کار جدي مرزبانان است؛ کشفيات کالاهاي اساسي در سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال قبل بالاي 10 برابر بوده است.

فرمانده مرزباني ناجا تصريح کرد: شهادت شکوفا شدن است و امروز با شهادت “رضا ايراني” بار ديگر رشادت هاي مرزبانان براي ما يادآور شد، بي شک مرزبانان و شهدايي که با نثار جان خود امنيت را براي هموطنانمان به ارمغان آوردند در دعا و مناجات مردم سهيم هستند.

سردار رضايي با اشاره به اينکه 70 الي 80 گروه تروريستي در خاک پاکستان مشغول فعاليت هستند، گفت: ما مقابله با اين گروه ها را به طور جدي از پاکستان مطالبه کرده ايم و دولت پاکستان بايد پاسخگوي خانواده شهدا باشد و قول مي دهيم انتقام همرزمان خود را بگيريم

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *