مجمع عمومي بيمه البرز برگزار شد

مجمع عمومي عادي ساليانه شركت بيمه البرز براي سال مالي منتهي به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ‌روز چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ برگزار و به ازاي هر سهم ۷۰ ريال سود بين سهامداران تقسيم شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي و بين‌الملل بيمه البرز،در مجمع عمومي عادي ساليانه اين شركت كه به رياست محمد رضا تقوايي، رييس هيات مديره بيمه البرز و با حضور سيدرسول تاجدار، ‌مديرعامل و نايب رييس هيات مديره و بيش از ۹۴ درصد از سهامداران اين شركت، برگزار شد، عملكرد هيات مديره و صورت‌هاي مالي اين شركت در سال مالي منتهي به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ از سوي صاحبان سهام حاضر در جلسه تصويب شد.
همچنين در اين مجمع، سود خالص اين شركت در سال مالي منتهي به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۴ معادل ۵۲۹ ميليارد و ۹۸۲ ميليون ريال اعلام شد كه پس از كسر ذخاير و اندوخته هاي لازم، ۷۰ ريال به ازاي هر سهم بين سهامداران توزيع شد.
بر اساس گزارش هيات مديره، شركت بيمه البرز در سال گذشته ۱۷ هزار و ۳۵۳ميليارد و ۸۴۷ ميليون ريال حق بيمه توليد كرده و ۱۰ هزار و ۸۱۷ ميليارد و ۸۹۵ ميليون ريال خسارت پرداخت كرده است.
بنا بر اين گزارش،‌ محمد رضا تقوايي، رييس هيات مديره بيمه البرز در ابتداي جلسه مجمع عمومي عادي اين شركت،‌تصريح كرد: شركت بيمه البرز يكي از شاخص‌ترين و موفق‌ترين شركت‌هاي بيمه در صنعت بيمه كشور است.
وي همچنين با گراميداشت و تبريك پنجاه و هفتمين سالگرد تاسيس بيمه البرز،‌ گفت: بيمه البرز در شاخص‌هاي زيادي همچون مشتري‌مداري،‌ مديريت ريسك و مديريت منابع مالي، استفاده از فناوري اطلاعات و پرداخت سريع و دقيق خسارت به بيمه‌گزاران زيان‌ديده، سرآمد صنعت بيمه كشور است و هميشه بهترين خدمات را به بيمه‌گزاران خود ارايه كرده است.
به گفته رييس هيات مديره بيمه البرز،‌ اين شركت در مقايسه با ساير شركت هاي بيمه در جايگاهي قرار دارد كه حتي در اين بازار سخت رقابتي، بيمه‌گزاران خود را گزينش و انتخاب مي‌كند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *