مجمع عمومی بیمه البرز برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه البرز برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ‌روز چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ برگزار و به ازای هر سهم ۷۰ ریال سود بین سهامداران تقسیم شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه البرز،در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که به ریاست محمد رضا تقوایی، رییس هیات مدیره بیمه البرز و با حضور سیدرسول تاجدار، ‌مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و بیش از ۹۴ درصد از سهامداران این شرکت، برگزار شد، عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب شد.
همچنین در این مجمع، سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۴ معادل ۵۲۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال اعلام شد که پس از کسر ذخایر و اندوخته های لازم، ۷۰ ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.
بر اساس گزارش هیات مدیره، شرکت بیمه البرز در سال گذشته ۱۷ هزار و ۳۵۳میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده و ۱۰ هزار و ۸۱۷ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.
بنا بر این گزارش،‌ محمد رضا تقوایی، رییس هیات مدیره بیمه البرز در ابتدای جلسه مجمع عمومی عادی این شرکت،‌تصریح کرد: شرکت بیمه البرز یکی از شاخص‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های بیمه در صنعت بیمه کشور است.
وی همچنین با گرامیداشت و تبریک پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه البرز،‌ گفت: بیمه البرز در شاخص‌های زیادی همچون مشتری‌مداری،‌ مدیریت ریسک و مدیریت منابع مالی، استفاده از فناوری اطلاعات و پرداخت سریع و دقیق خسارت به بیمه‌گزاران زیان‌دیده، سرآمد صنعت بیمه کشور است و همیشه بهترین خدمات را به بیمه‌گزاران خود ارایه کرده است.
به گفته رییس هیات مدیره بیمه البرز،‌ این شرکت در مقایسه با سایر شرکت های بیمه در جایگاهی قرار دارد که حتی در این بازار سخت رقابتی، بیمه‌گزاران خود را گزینش و انتخاب می‌کند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *