مراسم معارفه سرپرست موسسه اعتباري ثامن برگزار شد

 مراسم توديع محمدحسين نظري توکلي مديرعامل سابق موسسه اعتباري ثامن و معارفه دکتر محمدابراهيم محمدپورزرندي سرپرست جديد موسسه اعتباري ثامن با حضور اعضاي هيئت‌مديره،معاونان و مديران صف و ستاد موسسه اعتباري ثامن برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد در اين مراسم بنيان‌گذاران تعاوني اعتبار ثامن دکتر آبرومند، مقدم، دکتر آذري، ذهتابچيان و برخي از مديران بانک مرکزي و سيستم بانکي کشور حضور داشتند.

دکتر محمدابراهيم محمد پورزرندي داراي دکتري تخصصي مديريت صنعتي و عضو هيئت‌علمي و دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي تهران است که در کارنامه خود تجربه سال ها فعاليت در بازار پول و بازار سرمايه را دارد، برخي از سوابق ايشان ، رياست مرکز تحقيقات و برنامه‌ريزي بانک ملت ، مشاور مديرعامل بانک ملت، رياست هيئت‌مديره شرکت بورس اوراق بهادار تهران، رئيس هيئت‌مديره شرکت بيمه ما و بنيان‌گذار و مديرعامل گروه مالي ملت به‌عنوان اولين گروه مالي سيستم بانکي و همچنين عضويت در هيئت‌مديره شرکت تأمين سرمايه امين که اولين شرکت تأمين سرمايه کشور است به چشم مي‌خورد .

وي به‌عنوان چهره اي شناخته‌شده در بازار سرمايه نظام بانکي کشور و صاحب تئوري‌هاي علمي و تأليفات متعدد کتب دانشگاهي است که با مأموريت اصلاح ساختارمالي و تبديل موسسه به بانک و حضور در بازار سرمايه عهده‌دار اين مسئوليت شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *