پلیس شهید موتور سوار

شهید استوار دوم محسن شکراللهی جمعی یگان امداد اصفهان که در تاریخ  ۲۸/۱۰/۹۳ به همراه همکار خود شهید استواردوم سید اسدالله جعفری  در حال گشت زنی در اتوبان فرودگاه اصفهان بودند که به یکدستگاه خودرو سواری مشکوک شده و راننده خودرو در اقدامی جنون امیز موتور سوار پلیس را زیر گرفته و باعث شهادت این دو بزرک وار شدند.

 

به گزارش سادس فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره نحوه شهادت این دو مامور گفته بود که دو نفر از نیروهای فعال و پرتلاش یگان امداد شهرستان اصفهان در حین انجام وظیفه در جاده فرودگاه اصفهان در مسیر اتوبان چمران به سرنشینان یک دستگاه خودرو که سابقه دار بودند مشکوک شدند.
سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: در جریان تعقیب و گریز، خودروی مشکوک به ماموران برخورد کرد و آنها پس از افتادن در کنار جاده به شهادت رسیدند.
وی تصریح کرد: خودروی مشکوک نیز واژگون شد و سرنشینان آن که دو نفر معتاد به مواد مخدر هستند دستگیر شدند.

گفتنی است استوار دوم شهید محسن شکرالهی در پنجم خرداد ماه سال ۷۱ در شهرستان نجف آباد به دنیا آمد و در اول آذر ماه سال ۸۹  به جمع سبزپوشان نیروی انتظامی پیوست. وی در اول بهمن ماه سال ۹۳ در حین مأموریت به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
پیکر پاک این شهید گرانقدر با حضور خانواده وی ، مسئولان کشوری و لشکری ، فرماندهان و همرزمانش تشییع و در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد به خاک سپرده شد.

photo_2016-07-22_12-25-15

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *