کشف 400 کيلو گرم انواع مواد مخدر / انهدام دو باند بزرگ مواد افيوني/ کشف 65 ميلياردي کالاي قاچاق

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “ناظري”فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران پس از اتمام طرح انتظامي – ترافيکي – عملياتي ذوالفقار 95 در جمع خبرنگاران با اشاره به نتايج و دستاوردهاي اجراي اين طرح اظهار داشت:اين طرح با بهره گيري از تيم هاي عملياتي در سطح استان به محوريت شهرستان پاکدشت به اجرا در آمد.

وي گفت: اين رزمايش با هدف پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز از لوث وجود قاچاقچيان مواد مخدر، متهمان تحت تعقيب، جمع­آوري سلاح هاي غيرمجاز ، دستگيري عوامل شرارت و ناامني، كشف اموال مسروقه و دستگيري سارقان، مقابله با قاچاقچيان کالا و سوخت و متخلفان از قوانين راهنمايي و رانندگي اجرا شد.

انهدام دو باند بزرگ مواد افيوني

اين مقام انتظامي با اشاره به بازرسي بيش از 60 پاتوق و مخفيگاه خرده فروش مواد مخدر تصريح کرد:در طي اجراي اين طرح با تلاش بي دريغ همکاران ما بيش از 400 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و دو باند بزرگ قاچاق موادمخدر که قاچاقچيان، مواد افيوني را از شرق کشور به شهرستان هاي استان تهران و شمال کشور انتقال مي دادند ، منهدم شد.

کشف 65 ميليارد ريالي کالاي قاچاق

سرهنگ ناظري با بيان اينکه در جريان اين طرح 8 هزار و 600 قطعه لوازم يدکي خودرو قاچاق، يک هزار و 190دستگاه صوتي و تصويري و لوازم منزل قاچاق ، کالاهاي دارويي و مواد غذايي قاچاق و…کشف شد ،گفت :بر اساس اظهارات کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي قاچاق 65 ميليارد ريال برآورد شده است.

وي کشف 65دستگاه خودرو و موتورسيکلت مسروقه،130 هزار ليتر سوخت قاچاق،سلاح و محصولات ضدفرهنگي و دستگيري 100سارق حرفه اي و کشف اموال مسروقه را از ديگر نتايج مثبت اين طرح عنوان کرد.

سرهنگ ناظري بيان داشت: در اجراي اين طرح گسترده در مجموع يک هزار نفر از افراد سابقه دار،قاچاقچي موادمخدر، اراذل و اوباش ، افراد تحت تعقيب و… دستگير شدند.

وي تثبيت و ارتقاء امنيت اجتماعي را از محوريت هاي طرح ذوالفقار 95 برشمرد و افزود: در اين طرح به صورت ايجابي و ارشادي در مورد مزاحمت هاي خياباني تذکرهاي لازم داده شد.

اين مقام انتظامي با تاکيد بر اينکه نيروهاي پليس در راستاي ايجاد انضباط ترافيکي بر عملکرد رانندگان نظارت مي کنند،تصريح کرد:پليس ضمن شناسايي نقاط حادثه خيز در برخورد با متخلفان 25 هزار قبض و اخطاريه صادر کرد.

پلمب 45 واحد صنفي متخلف

سرهنگ ناظري با اشاره به همکاري هاي انجام شده با اتاق اصناف در طول اجراي اين طرح بيان داشت: در بازديد از دهها مرکز خريد، 45واحد صنفي متخلف پلمب و 60 کافي نت نيز توسط پليس فتا مورد بازديد قرار گرفت.

وي اضافه کرد: در اين طرح پاکسازي مناطق شهري که فعاليت معتادان و فروشندگان موادمخدر در آنها بيشتر انجام مي شد در دستور کار قرار گرفت که در اين ارتباط بيش از پنج مکان تخريب شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد : در مجموع کشفيات طرح ذوالفقار 95 نسبت به دوره قبل که با محوريت شهرستان ورامين اجرا شد افزايش چشمگيري داشته است.

سرهنگ ناظري سايبر را از ديگر محورهاي طرح مذکور خواند و بيان داشت :طي اين مدت برخورد قانوني با سايت هاي متخلفي که شناسايي شده اند انجام شد.

ناظري با اشاره به اينکه ارتقاء تعاملات دو مجموعه نيروي انتظامي و دستگاه قضائي موجب افزايش امنيت در جامعه است، اين موفقيت را مرهون تعامل دستگاه قضائي، بسيج، ساير ارگان ها و مردم با پليس دانست و گفت: در سايه اين تعامل، همدلي و همكاري توانسته ايم امنيت نسبي را در سطح استان به خصوص شهرستان پاکدشت برقرار و احساس امنيت در مردم را ارتقاء دهيم.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران در پايان با بيان اينکه اين استان براي مجرمان به منطقه ناامني تبديل شده است، ادامه داد: مجرمان بايد بدانند در سطح اين استان هيچ پناهگاهي براي آنان وجود ندارد و نيروي انتظامي و دستگاه قضائي استان به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *