امنیت مطلوبی در کشور حاکم است

فرمانده ناجا با اشاره به نقش اثرگذار معاونت مهندسی ناجا در پیشبرد اهداف بر لزوم حفظ و نگهداری اموال و املاک ناجا تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و تودیع معاونان مهندسی ناجا با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریت های ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی به فراخور نوع مأموریت ها به صورت شبانه روز با آحاد مختلف مردم در ارتباط است.

وی افزود: تنها مجموعه ای که به این وسعت دارای مأموریت است ناجا می باشد؛ البته این سخن به منزله چشم پوشی از مأموریت ها و تلاش های دیگر نهادها و سازمان های انقلابی نیست .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همه شهروندان متناسب با شرایط و براساس نیاز با این مجموعه در ارتباط هستند گفت: خدمتگزاری به مردم را یک توفیق می دانیم و امید است که از این فرصت به نحو شایسته ای بهره ببریم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف مأموریت های ناجا مطرح کرد: نیروی انتظامی خدمات انتظامی ، دفاعی ، شهری، اجتماعی و … ارائه می دهد و این تکثر مأموریت بیانگر اهمیت مأموریت های ناجا است.

وی با اشاره به حادثه اخیر در “خاش” عنوان کرد: با هوشیاری نیروی انتظامی طی درگیری با اشرار و اعضای گروهک تروریستی پنج نفر از اشرار به هلاکت رسیدند که این نمونه ای از تلاش ناجا در راستای تقویت و توسعه امنیت است.

سردار اشتری با اشاره به برخی ناامنی ها در منطقه خاطر نشان کرد: به لطف الهی ، تدابیر مقام معظم رهبری، انسجام مردمی و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت نقش اثرگذاری دارد و تقویت این اثرگذاری نیازمند تقویت بنیه دفاعی و تجهیزاتی این نیرو است.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری عنوان کرد: اظهار رضایت معظم له از عملکرد ناجا امیدبخش است و باید تلاش کنیم این رضایت مندی را ارتقاء دهیم و در انجام مأموریت های محوله به نحو شایسته ظاهر شویم.

اجرای طرح ساماندهی املاک، اراضی و پروژه های ناجا از اولویت هاست

وی در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار معاونت مهندسی در پیشبرد اهداف ناجا خاطر نشان کرد: اجرای طرح ساماندهی املاک، اراضی و پروژه های ناجا از اولویت ها می باشد و در راستای پیشبرد اهداف باید از ظرفیت و امکانات درون و برون سازمانی نهایت بهره را برد.

سردار اشتری با تأکید بر لزوم حفظ و نگهداری اموال و املاک ناجا گفت: تحقق و پیگیری مصوبات سفرهای استانی مقام معظم رهبری نیز یک الزام است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با تقدیر از زحمات و خدمات سردار “یزدآبادی” اظهار کرد: وی از مدیران دلسوز ، ولایی ، عملیاتی ، پیگیر در عرصه مأموریت هاست که در معاونت مهندسی خدمات شایسته ای انجام داده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با معرفی سردار “محمودزاده” به عنوان معاون مهندسی ناجا گفت: ایشان نیز انسانی متفکر، با اخلاق، متعهد، انقلابی و توانمند هستند و سابقه آشنایی بنده با سردار محمودزاده دیرینه است.

سردار اشتری ضمن آرزوی موفقیت برای سردار “محمودزاده” گفت: ان شاء الله همگی در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب توفیق خدمتگزاری داشته باشیم.

براساس گزارش سایت پلیس، در این مراسم حکم تقدیر از سردار ” یزدآبادی” و حکم انتصاب سردار ” محمودزاده” توسط رئیس بازرسی کل ناجا سردار “مجرد” قرائت شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *