امنيت مطلوبي در کشور حاکم است

فرمانده ناجا با اشاره به نقش اثرگذار معاونت مهندسي ناجا در پيشبرد اهداف بر لزوم حفظ و نگهداري اموال و املاک ناجا تأکيد کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسين اشتري در مراسم تکريم و توديع معاونان مهندسي ناجا با اشاره به گستردگي و تنوع مأموريت هاي ناجا اظهار کرد: نيروي انتظامي به فراخور نوع مأموريت ها به صورت شبانه روز با آحاد مختلف مردم در ارتباط است.

وي افزود: تنها مجموعه اي که به اين وسعت داراي مأموريت است ناجا مي باشد؛ البته اين سخن به منزله چشم پوشي از مأموريت ها و تلاش هاي ديگر نهادها و سازمان هاي انقلابي نيست .

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه همه شهروندان متناسب با شرايط و براساس نياز با اين مجموعه در ارتباط هستند گفت: خدمتگزاري به مردم را يک توفيق مي دانيم و اميد است که از اين فرصت به نحو شايسته اي بهره ببريم.

وي با اشاره به ابعاد مختلف مأموريت هاي ناجا مطرح کرد: نيروي انتظامي خدمات انتظامي ، دفاعي ، شهري، اجتماعي و … ارائه مي دهد و اين تکثر مأموريت بيانگر اهميت مأموريت هاي ناجا است.

وي با اشاره به حادثه اخير در “خاش” عنوان کرد: با هوشياري نيروي انتظامي طي درگيري با اشرار و اعضاي گروهک تروريستي پنج نفر از اشرار به هلاکت رسيدند که اين نمونه اي از تلاش ناجا در راستاي تقويت و توسعه امنيت است.

سردار اشتري با اشاره به برخي ناامني ها در منطقه خاطر نشان کرد: به لطف الهي ، تدابير مقام معظم رهبري، انسجام مردمي و هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي امنيت مطلوبي در کشور حاکم است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور اضافه کرد: نيروي انتظامي در تأمين و توسعه امنيت نقش اثرگذاري دارد و تقويت اين اثرگذاري نيازمند تقويت بنيه دفاعي و تجهيزاتي اين نيرو است.

وي با اشاره به ديدار اخير فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبري عنوان کرد: اظهار رضايت معظم له از عملکرد ناجا اميدبخش است و بايد تلاش کنيم اين رضايت مندي را ارتقاء دهيم و در انجام مأموريت هاي محوله به نحو شايسته ظاهر شويم.

اجراي طرح ساماندهي املاک، اراضي و پروژه هاي ناجا از اولويت هاست

وي در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار معاونت مهندسي در پيشبرد اهداف ناجا خاطر نشان کرد: اجراي طرح ساماندهي املاک، اراضي و پروژه هاي ناجا از اولويت ها مي باشد و در راستاي پيشبرد اهداف بايد از ظرفيت و امکانات درون و برون سازماني نهايت بهره را برد.

سردار اشتري با تأکيد بر لزوم حفظ و نگهداري اموال و املاک ناجا گفت: تحقق و پيگيري مصوبات سفرهاي استاني مقام معظم رهبري نيز يک الزام است.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با تقدير از زحمات و خدمات سردار “يزدآبادي” اظهار کرد: وي از مديران دلسوز ، ولايي ، عملياتي ، پيگير در عرصه مأموريت هاست که در معاونت مهندسي خدمات شايسته اي انجام داده است.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با معرفي سردار “محمودزاده” به عنوان معاون مهندسي ناجا گفت: ايشان نيز انساني متفکر، با اخلاق، متعهد، انقلابي و توانمند هستند و سابقه آشنايي بنده با سردار محمودزاده ديرينه است.

سردار اشتري ضمن آرزوي موفقيت براي سردار “محمودزاده” گفت: ان شاء الله همگي در راستاي پيشبرد اهداف نظام و انقلاب توفيق خدمتگزاري داشته باشيم.

براساس گزارش سایت پلیس، در اين مراسم حکم تقدير از سردار ” يزدآبادي” و حکم انتصاب سردار ” محمودزاده” توسط رئيس بازرسي کل ناجا سردار “مجرد” قرائت شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *