حضور معاونین بانک مهر اقتصاد در مرکز ارتباط مهر

 معاونین بانک مهر اقتصاد طی هفته آتی با حضور در مرکز ارتباطِ مهر پاسخگوی سوالات مشتریان گرامی بانک و هموطنان عزیز هستند.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – در این رابطه گفت: مدیران ارشد بانک در راستای تکریم ارباب رجوع و آشنایی بیشتر با نیازها و خواسته های مشتریان و سپرده گذاران با حضور در مرکز ارتباط مهرِ بانک مهر اقتصاد به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و ابهامات هموطنان و مشتریان عزیز در سراسر کشور هستند.

شیخ الاسلامی جدول زمانبندی این برنامه را بدین ترتیب اعلام کرد: یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۳،۴،۵/۵/۹۵ معاون سرمایه انسانی، دو شنبه ۱۱/۵/۹۵ معاون مالی و بودجه و سه شنبه ۱۲/۵/۹۵ معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در این مرکز حضور دارند.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت افزود: مدیران عالی بانک در مرکز ارتباطِ مهر علاوه بر پاسخگویی مستقیم به مشتریان، پاسخگوی سوالات و ابهامات کارشناسان پاسخگوی این مرکز در حوزه فعالیت معاونت متبوع خود نیز خواهند بود.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: حضور مدیران ارشد بانک در مرکز ارتباط مهر موجب ارتقاء سطح معلومات تخصصی کارشناسان این مرکز و آشنایی بیشتر با ابعاد عملکردی آن در راستای ارتقاء رضایتمندی مشتریان بانک می شود.
وی با بیان اینکه مشتری یکی از بزرگ ترین سرمایه های بنگاه های اقتصادی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد برنامه های متعددی در راستای افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان اجرا کرده است که طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان، ایجاد باشگاه مشتریان، راه اندازی مرکز ارتباط مهر، پرداخت مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران از جمله اقداماتی است که در حوزه تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.

مشتریان گرامی می توانند با شماره ۸۹۸۹-۰۲۱ مرکز ارتباط مهر بانک مهر اقتصاد تماس حاصل نمایند.
گفتنی است در روزهای سوم، چهارم و پنجم مرداد ماه مدیران و کارشناسان معاونت سرمایه انسانی با حضور در این مرکز پاسخگوی همکاران عزیز در حوزه های مرتبط با این معاونت هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *