نظم و امنيت در مرزها و شهرها در سايه پايمردي شهداي ناجاست

وزير ورزش و جوانان، نظم و امنيت در شهرها و مرزها را در سايه پايمردي شهدا دانست و گفت: ما بايد شاکر اين زحمات ، مجاهدت ها و تلاش هاي شهيدان باشيم.

به گزارش سادس ، “محمود گودرزي” در دهمين همايش سراسري و اولين همايش مجازي (ويدئو کنفرانس) تربيت و آموزش ناجا ضمن اظهار خرسندي و خشنودي در ملاقات با مسئولان ورزشي ناجا و نيروهاي مسلح، اظهار داشت: نيروي انتظامي، يک نيروي انقلابي و بسيار منضبط و پرانرژي است که مسئولان آن به ورزش کمک مي کنند.

وي از همکاري ارزنده، نزديک و تنگاتنگ مسئولان ناجا با حوزه ورزش قدرداني کرد و گفت: اين امر،  به لحاظ انتظام بخشي ، مراقبت، صيانت از فضاهاي ورزشي، روشي بسيار پسنديده، اخلاقي و فرهنگي است.

وزير ورزش و جوانان با تاکيد بر جلوگيري از بروز آسيب ها در حوزه ورزش، گفت: با توجه به حضور کثير جوانان در اماکن ورزشي، تهديداتي در اين رابطه وجود دارد، انصافاً در اين خصوص نظم و امنيت مطلوبي حاکم است که بايد قدردان آن باشيم.

گودرزي با تاکيد بر حفظ و ارتقاء امنيت و آرامش در جامعه به خصوص فضاهاي ورزشي، گفت: در سايه جوانمردي و فعاليت بسيار گسترده نيروهاي مسلح و ناجا در شهرها و مرزها، امنيت خوبي وجود دارد.

وي با بيان اينکه ناجا به عنوان نمادي از اقتدار ملي در حوزه هاي ورزش، صنعت و …. فعاليت چشمگيري دارد، بيان داشت: نيروي انتظامي حقيقتاً در بحث ايجاد امنيت در ورزشگاه ها شرايط خوبي را فراهم مي کند تا جامعه دچار آسيب نشود.

اين مقام مسئول بر آمادگي جسماني کارکنان نيروي مسلح به خصوص ناجا براي انجام هر نوع فعاليت رزمي تاکيد کرد و افزود: نشاط، شادابي چهره، آراستگي ظاهر از ديگر عوامل موثر اقتدار نيروي مسلح به شمار مي آيد؛ اين اقتدار، شرايط را براي کساني که سعي در تضعيف نظام دارند، مأيوس مي کند.

وي به توسعه امکانات و پيشرفت هاي ورزشي در نيروهاي مسلح اشاره کرد و گفت: آمادگي جسماني نيروهاي مسلح، باعث غرور و افتخار است که مجموعه اي آماده و پا به کار را براي ايجاد و حفظ نظم و امنيت فراهم کرده است.

گودرزي، نظم و امنيت در شهرها و در مرزها را در سايه پايمردي شهدا دانست و گفت: ما بايد شاکر اين زحمات، مجاهدت ها و تلاش هاي شهيدان باشيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *